Until November - Aurora Rose Reynolds



Dziś zapraszam Was na recenzję pierwszego tomu bestsellerowej serii Aurory Rose Reynolds „Until”. „Until November” to historia November i najstarszego z braci Maysonów, czyli Ashera. Czy miłosna opowieść tej dwójki okazała się seksowna, wciągająca oraz hipnotyzująca? Tego wszystkiego dowiecie się z mojej recenzji.

Po tajemniczym napadzie November postanowiła opuścić Nowy Jork i przeprowadziła się do ojca, którego poznała, mając osiemnaście lat. Ten wyjazd był ucieczką przez bolesnymi wspomnieniami, ale i przed matką, która nigdy nie potrafiła okazać córce miłości. Dziewczyna u boku ojca chciała znaleźć bezpieczeństwo i miłość, której zawsze jej brakowało. Nie spodziewała się tylko, że miłość znajdzie także gdzie indziej... Gdy zaczęła pracować jako księgowa w klubie ze striptizem, który należał do jej ojca, poznała mało miłego i aroganckiego Ashera, który bardzo szybko zaczął ją fascynować. Połączyła ich miłość, namiętność i pożądanie, a ich związek rozwijał się w zawrotnym tempie. Niestety przeszłość kolejny raz dopadła November. Czy Asher i jego miłość będzie w stanie ją ocalić? Przekonajcie się sami.

"Przez całe życie pragnęłam tylko tego, by czuć się chcianą.
Dopóki nie poznałam taty, gdy miałam osiemnaście lat,
nigdy nie miałam poczucia, że do kogoś należę."

„Aurora Rose Reynolds to autorka serii romansów Until o mężczyznach, samcach alfa, którzy długo nie dawali spokoju jej wyobraźni. Jej książki znalazły się na listach bestsellerów „New York Timesa”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Do tej pory spod jej pióra wyszły między innymi: Until November, Until Trevor, Until Lilly i Until Nico. Lubi pisać, czytać i chodzić do kina.”

„Until November” to powieść, przy której spędziłam świetnie czas. To książka słodka, ale nie przesłodzona, seksowna, namiętna i gorąca od pożądania. Znajdziecie w niej także odrobinę akcji, która świetnie została wpleciona w fabułę książki. Po jej przeczytaniu odniosłam wrażenie, że to książka w stu procentach o miłości, bo choć dzieje się w niej sporo, pojawiają się różni bohaterowie, a i wątków jest kilka, to ja cały czas, gdy ją czytałam, czułam wszechobecną prawdziwą i szczerą miłość. Autorka naprawdę w przepiękny sposób opisała to uczucie i nie skupiła się tylko na uczuciu mężczyzny do kobiety, bo widzimy także cudowną miłość rodzicielską, a ja od razu pokochałam ojca November i rodziców Ashera, ale to tacy ludzie, których naprawdę można tylko i wyłącznie obdarzyć sympatią. Mogłoby się wydawać, że nie da się, opisać tego w wiarygodny sposób, że autorka coś podkoloryzuje i przerysuje, ale bez obaw, bo wyszło jej to naprawdę bardzo realistycznie.

"- Nie wkurzaj mnie, skarbie - warknął. Zagryzłam wargę, nie chciałam się odzywać. Spojrzał na moje usta i przymrużył oczy. - Powiedz mi, że mnie kochasz - zaczęłam potrząsać głową, więc objął moją twarz dłońmi. - Powiedz mi, że mnie kochasz, żebym mógł powiedzieć ci to samo." 

Bardzo urzekła mnie kreacja bohaterów, bo autorka stworzyła naprawdę wyraziste postacie. Na szczególną uwagę zasługuje oczywiście Asher, bohater, który okazał się być i kochanym misiem i prawdziwym jaskiniowcem strzegącym jak oka w głowie własnej kobiety. To właśnie Asher wiódł prym w książce, nie było mocnych, żeby nie postawił na swoim, a November nie potrafiła mu się za bardzo przeciwstawić. Wynikały z tego naprawdę komiczne sytuacje, które wywoływały moje niekontrolowane wybuchy śmiechu. Oczywiście November to także bardzo wyrazista i sympatyczna postać. Jej przeszłość nie należała do udanych, ale dzięki ojcu, jego rodzinie i Asherowi jej życie w końcu wskoczyło na właściwy tor. 

Naprawdę pokochałam tę powieść, bo choć może nie znajdziecie w niej nic nowego, to historia tej dwójki niesamowicie wciąga. To książka, w której znajdziecie świetny romans, gorące sceny seksu na pewno rozpalą Was do czerwoności, a świetne poczucie humoru autorki rozbawi Was do łez. Jeżeli lubicie lektury lekkie i przyjemne, które umilą Wam czas, to ta powieść jest dla Was idealna. Ja niecierpliwie czekam na kolejny tom, by poznać historię kolejnego z braci Maysonów i jestem przekonana, że kolejny raz świetnie spędzę czas.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Editio Red.

15 komentarzy:

  1. Slyszalm o tej ksiazce i zastanawialam sie nad nia. Ale mam tyle zaległości...no ale podoba ni się opis i te cytaty, no musze ja przeczytać. Przyda sie cos lekkiego w mojen biblioteczce

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna książka ląduje na liście do przeczytania, a ponieważ mam ostatnio ochotę na książki z tego kategorii, to szybko się za nią zabiorę. Dziękuję za tak ciekawe recenzje, dzięki, którym mam okazje poznać owe pozycje do przeczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja książki. Kolejna książka, ktora znsjdzie sie na mojej liscie do przeczytania,(a ona wciąż rośnie) 😀 więc trzeba ją zamówić. Chociaż z czytaniem poczekam na drugi tom i wtedy oba przeczytam od razu.
    Historia w książce okazuje się ciekawa oraz przeszłość bohaterki więc na pewno po nią sięgnę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi tom jest o innym bracie, więc możesz czytać spokojnie 😉

      Usuń
  4. Już niedługo będzie u mnie. Jestem jej bardzo ciekawa. Mam nadzieję że się nie zawiode

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj trafiam na mniej pozytywne opinie o tej książkę, dlatego nie mam co do niej oczekiwań. Oczywiście chcę przeczytać, tym bardziej, że od jakiś 2 lat czaiłam się na tę książkę :D Jestem ciekawa czy podzielę głos większości, czy może mi się spodoba jak tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka przeczytana także czekam na ciąg dalszy. Książkę czyta się płynnie, November i Asher jest między nimi chemia a On jest czarujący, jego zaborczość jest momentami zabawna. Polecam ją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, ale zaciekawiłaś mnie tą recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro książka nie jest przesłodzona, jest ciekawa i dobrze się ją czyta to z chęcią po nią sięgnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Seksowni mężczyźni, ciekawa fabuła, prawdziwa miłość i gorące pożądanie, a wszystko jedynie okraszone cukrem lecz nie przesłodzone... To ja poproszę 😉 Jedyne, co mnie denerwuje w romansach i erotykach to przewidywalność i przesyt, a raczej przerost formy nad treścią. Skoro recenzja nic o tym nie wspomina to ja z chęcią przeczytam "Until November".

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna świetna książka;) Gorący romans skutecznie ogrzeje w zimowe wieczory:) Może i w historii nie znajdę nic zaskakującego, ale najważniejsze, że dobrze będzie się ją czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaję tą książkę do mojej półeczki "do przeczytania" :) Zapowiada się świetna i bardzo wciągająca lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Recenzja super, w wolnej chwili sięgnę bardzo chętnie :) Książka mnie mocno zainteresowała, mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle o tej książce słyszałam, w większości same pochwały. Lubię lekkie i przyjemne lektury więc "Until November" mówię -TAK.
    Lucyna W-l

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co raczej nie będę sięgać po tą książkę. Chyba mam przesyt tego typu historii.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger