Konkurs!

Kochani, dziś przychodzimy do Was z fantastycznym konkursem, w którym do rozdania mamy aż trzy pakiety książek. Zasady konkursu jak zawsze są bardzo proste, wystarczy, że:

*dodacie nasz blog do obserwowanych
*w komentarzu napiszecie, który pakiet chcecie wygrać i dlaczego
Będzie nam także miło jeżeli polubicie nasz facebookowy fan page Literatura kobieca-co czytać? oraz fp autorek.

Konkurs trwa do 27 listopada, a wyniki pojawią się w ciągu trzech dni. Czas oczekiwania na nagrody to trzydzieści dni i wysyłamy je tylko na terenie Polski. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu. Wygrywają trzy osoby. Biorąc udział w konkursie, wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez osoby prowadzące bloga. Powodzenia!





41 komentarzy:

  1. Gram o drugi pakiet ��strona na fb jest odwiedzana codziennie ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością przeczytam: Jeden błąd i Piekielną MIłość. Teraz te długie listopadowe wieczory sprzyjają lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne konkurs, jednak udziału nie wezmę, ponieważ wszystkie książki już czekają na mojej półce. Życzę powodzenia uczestnikom konkursu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram o drugi pakiem. Piekielną miłość mam już od dawna w planach, ale jakoś cały czas były inne książki do kupienia i przeczytania, więc może gdybym wygrała, byłaby to mobilizacja do przeczytania. Co do książki Jeden błąd jestem jej bardzo ciekawa, bo swoją okładką przypomina mi serię którą, bardzo lubię. Chodzi mi o serię Off-Campus. Do tej pory przeczytałam jedną książkę autorki „Dziewczyna ze złotej klatki” i nie była ona najgorsza. Jeden błąd ma też całkiem dobrą ocenę na lubimyczytać. Co prawda dużo osób jej nie oceniło, ale te, co już ją przeczytały, oceniły dobrze, więc chętnie przekonałabym się, czy zasługuje na ocenę 8,63.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gram o pakiet ..Zapisane w chmurze oraz Diabelski młyn. Dlaczego ? Znam książki obydwóch pań i uwielbiam czytać to co wyjdzie spod ich pióra. Są to autorki po których książki mogę sięgać w ciemno, nigdy nie zawodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje na fb . Gram o pakiet pierwszy bardzo zaciekawily mnie oba tytuly. O płatkach wspomnień czytałam recenzje. Uwielbiam czytać a teraz idealna pora na herbatke i książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na ...
    .niespodzianke.....pakiecik..😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Super konkurs! Facebooka i bloga staram sie śledzić na bieżąco. Najbardziej interesuje mnie zestaw drugi, jestem bardzo ciekawa książki wspaniałej Pani Kasi :) "Jeden błąd" również wydaje się interesujący, dlatego też wybór był zdecydowany. Słyszałam, że książki są wspaniałe i warto je przeczytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja gram o trzeci pakiet bo tamte wszystkie książki czytałam ❤ bardzo jestem ciekawa tych tytułów i mialam je w planach więc cudownie byłoby wygrać ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Gram o drugi pakiet �� kazdy pakiety jest swietny ale jednak drugi najbardziej mi się podoba. Juz dlugo przybieram sie zeby kupic ksiazki K.N Haner i jak do tej pory jeszcze mi sie nie udalo wiec planuje je zdobyć ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie pakiety są świetne, ale wybieram pakiet drugi, bo nie znam jeszcze twórczości obu tych autorek i z przyjemnością w długie jesienne wieczory przeczytałabym obydwie książki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pakiet numer 1 byłby dla mnie najlepszy ponieważ bardzo chciałabym przeczytać książkę "płatki wspomnień" co nie oznacza,że "substancja" też wydaje się ciekawym tytułem. Dlaczego akurat ten pakiet? Ponieważ nie mam także jeszcze na swojej półce książek takiego pokroju jak książka Augusty doucher więc warto było by mieć. Taki pakiet powiększy moją kolekcję książek o dwie kolejne i będzie ich wszystkich 17 wszystkich razem da mi to możliwość czytania coraz lepszych i nowszych dzieł literackich.
    Fanpage na facebooku lubię a bloga obserwuje już od dawna

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym przeczytać "Zapisane w chmurze" i "Diabelski młyn". Z wcześniejszych pakietów czytałam "Płatki wspomnień" i "Piekielna miłość" Książki Pani Beaty bardzo lubię, zwłaszcza te w białej okładce a Pani Darii (jak również Katarzyny) nie znam. Dlatego pierwsza powieść byłaby kolejną niezapomnianą przygodą a druga jej pięknym początkiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pakiet trzeci fajne jeśli do mnie poleci.Zapisane w chmurze siostrze pidaruję (jaki przypadek bo z każdego pakietu po jednej książce mam) Diabelski młyn z przyjemnością przeczytam, Kasię Misiołek znam a ciekawa jestem co napisała pod tym pseudonimem😊 Lidia Paschke

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram pakiet nr 2, ponieważ podoba mi się twórczość Ani Szafrańskiej, przeczytałam już wszystkie jej dotychczasowe książki i brakuje mi właśnie tej najnowszej "Jeden błąd" ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym wygrać pakiet nr 2. Ostatnio kupiłam „Zapomnij o mnie” K.N.Hanner, zaciekawiła mnie i chciałabym poznać jej twórczości. Nie znam jeszcze książek Pani Anny Szafrańskiej i z przyjemnością poznałabym jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram pakiet nr dwa ponieważ bardzo chciałabym poznać nowa powieść Anny Szafranskiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością gram o pakiet nr 1: "Substancja" + "Płatki wspomnień".
    Oczyma wyobraźni już widzę jak najpierw aplikuję sobie dawkę grozy i dreszczyku z Panią Klaudią Kloc-Muniak, a następnie rozpływam się w oceanie emocji z ulubioną Augustą Docher.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwia Grabowska19 listopada 2018 19:30

    chętnie przygarnę pakiecik nr 1 . ostatnio zaczytuję się w książkach polskich autorek i z dumą mogę stwierdzić że nasze rodzime autorki świetnie sobie radzą na rynku literackim. zatem wspierajmy naszych polskich autorów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje nie od dziś, kocham książki i uwielbiam podróżować razem z bohaterami. Marzę o pakiecie numer dwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteście pierwsza polubioną przeze mnie strona 3 l temu tak więc nie mogę nie zaglądać codziennie ��
    Zgłaszam się z przyjemnością i poproszę zestaw 1. Nie znam twórczości autora pierwszej książki a " Płatki wspomnień" mam na liście do Mikołaja .

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie zagram o Piekielną miłość i Jeden błąd. Powody proste. Z tego co zdążyłam się zorientować książki te mają w sobie moje ukochane wątki. Ucieczka przed toksycznym związkiem, bad boy, MAFIA (<3) czyli to co w książkach potrafi wciągnąć tak, że odkładasz sen żeby przeczytać jeszcze jeden rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym wygrać pakiet drugi, czyli "Piekielna miłość" i "Jeden błąd". Dlaczego? Bo czytałam sporo recenzji "Jednego błędu" i jestem na tyle zaintrygowana by sięgnąć po tę powieść. "Piekielna miłość" natomiast ciekawi mnie z tego względu, że "Na szczycie" autorki średnio mi podeszło, ale obiecałam sobie kiedyś, że dam jej jeszcze szansę przy innych książkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powalczę o pakiet 3 czyli ,,Zapisane w chmurze" oraz ,,Diabelski młyn". Dlaczego?
    Ponieważ nie czytałam tych książek jeszcze, a bardzo chciałabym się dowiedzieć o czym są , ponieważ opisy tych książek zachęcają do ich przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram pakiet nr 1 - "Substancja" i "Płatki wspomnień". Uwielbiam książki o tematyce medycznej i choć "Substancja" to thriller, kusi mnie bardzo. Biotechnologia zawsze mnie ciekawiła. "Płatki wspomnień" podobno wzbudzają skrajne emocje a tematy w nich poruszane pewnie nie należą do łatwych. Chciałabym mieć własne zdanie na temat tej książki. Poza tym, przyznam się szczerze,że wielokrotnie próbowałam "Płatki..." wygrać, ale nigdy mi się nie udało. Może wreszcie zawitają u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, przyznam, że interesuje mnie opcja druga czyli książeczki "Piekielna miłość " i "Jeden błąd", nie znam żadnego z tych tytułów i kieruję się okładką, te dwie najbardziej mnie ciekawią i kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzy mi się drugi pakiet. Oczywiście głównie dla Kasi Haner. Seria "Na szczycie" z mojej biblioteczki z radością przyjęłaby nową przyjaciółkę "Piekielną miłość" O książce "Jeden błąd" też trochę słyszałam i z pewnością znalazłaby godne miejsce na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1 pakiet. Gram o SUBSTANCJA I PŁATKI WSPOMNIEŃ gdyż chętnie przeczytam kontynuację "Gdybym jej uwierzył" Pani Klaudii. Pierwsza część bardzo mi się podobała.
    A "Płatki wspomnień" cóż czytałam pochlebne recenzje i chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybieram pakiet nr 3, ponieważ znam już Katarzynę Misiołek i Olgę Haber, a teraz chciałabym zawrzeć znajomość również z Darią Orlicz ;) Z kolei twórczości Beaty Majewskiej w ogóle jeszcze nie miałam okazji poznać... Lubię na FB jako Małgorzata Bula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że brałam udział w głosowaniu na różne warianty okładki powieści "Zapisane w chmurze" - co prawda nie wygrała żadna z preferowanych przeze mnie okładek, ale książki i tak jestem ciekawa :D

      Usuń
  34. "Zapisane w chmurze" co tam może być?
    Bez tej informacji ciężko jest mi żyć.
    Książkę chcę przeczytać, by odpowiedź znać,
    Tylko jej lektura może efekt dać.

    "Diabelkiego młynu" nie czytałam, nie,
    Bardzo chcę to zmienić, książkę dajcie mnie.
    Bo Misiołek Kasia pięknie pisze tak,
    Na kolejną powieść mam jej wielki smak.

    Pan Mikołaj przyjdzie już za kilka dni,
    Niech ten pakiet książek podaruje mi.
    Byłam bardzo grzeczna, czytać kocham wszak,
    Lecz tych książek u mnie wciąż na półce brak.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybieram pakiet nr 3, gdyż to w nim znajduje się książka lubianej i cenionej przeze mnie Katarzyny Misiołek, a także książka autorki, której nie miałam jeszcze przyjemności poznać, a bardzo bym chciała to nadrobić, czyli Beaty Majewskiej :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger