Skończona gra - C.D. Reiss

„Adam miał zgodzić się na warunki rozstania z Dianą, jeśli ona spędzi z nim 30 dni na odludziu. Po 16 dniach okazało się, że kobieta zakochała się na nowo w swoim dominującym mężu. Mało tego odkryła także swoją naturę i upodobania seksualne. Teraz to Adam jest tym, który nie chce kontynuować ich związku, a Diana jest zrozpaczona. Czy to już prawdziwy koniec ich małżeństwa?
Finałowy tom uwodzicielskiej serii, która łamie wszelkie schematy w miłości
Diana myślała, że zdoła oddzielić uczucia od zasad małżeńskiej gry, które narzucił jej mąż. Teraz już wie, że są rzeczy, których nie można przewidzieć.
Nie mogła przypuszczać, że odkryje w sobie zupełnie nową naturę, która nie spodoba się Adamowi. Mężczyzna nie potrafi pogodzić się ze zmianą, jaka zaszła w Dianie.
Obydwoje będą walczyć. Diana spróbuje odzyskać męża, który otworzył przed nią ekscytujący świat. Adam zechce odepchnąć żonę, choć nadal coś do niej czuje. Czy uda się im ocalić małżeństwo, które już nigdy nie będzie takie samo?”

Zakończenie pierwszego tomu cyklu Marriage Games wkurzyło mnie na maksa, więc możecie się domyślić, jak niecierpliwie wyczekiwałam kontynuacji. Obawiałam się trochę tej części, bo jak wiemy, z kontynuacjami bywa różnie, jednak C.D. Reiss odwaliła kawał dobrej roboty i śmiem nawet twierdzić, że ta część okazała się lepsza od poprzedniej. Tak jak poprzednio dostaliśmy w swoje ręce historię, w której namiętność, pożądanie i fascynujący świat BDSM miesza się z miłością i trudnymi wyborami. Jestem zachwycona tą historią i w pełni nią usatysfakcjonowana. 

W tym tomie role się odwróciły i to Diana próbowała na wszelkie sposoby odzyskać Adama, bo choć mężczyzna kochał ją całym sercem, to nie chciał, żeby całkowicie zatraciła się w mrocznym świecie uległości i dominacji. Poza tym mężczyzna był rozdarty w środku, bo tak naprawdę nie wiedział do końca, czy jest w stanie całkowicie oddać się starym nawykom. Jednak nie zdawał sobie sprawy, że tak trudno będzie mu ignorować Dianę, która nie raz grała nieczysto, by odzyskać męża. Czy Adam ulegnie żonie i da jej to, czego pragnie? Tego musicie dowiedzieć się sami.

“Nie wiem, jak cię kochać, ale też nie wiem, jak bez ciebie żyć.”

Jeżeli chodzi o bohaterów, to nie mam względem nich żadnych zastrzeżeń. Polubiłam i Dianę i Adama i trzymałam kciuki, by odnaleźli kompromis, który zapewniłby im wspólną szczęśliwą przyszłość. Oczywiście były momenty, w których doprowadzali mnie na skraj irytacji, ale jak wiecie, według mnie tacy bohaterowie są najlepsi, bo dzięki nim historia nabiera wyrazu, charakteru i dostarcza wielu emocji.

To książka, w której znajdziecie oczywiście wiele odważnych, gorących i ciekawych scen seksu, które na całe szczęście nie przytłoczyły całej fabuły. Według mnie są one rozpalającymi zmysły przerywnikami i czyta się je z przyjemnością i co najważniejsze z wypiekami na twarzy. Najbardziej autorka skupiła się na uczuciach między bohaterami i to nim poświęciła najwięcej uwagi.

Jeżeli nie boicie się książek odważnych, pełnych pasji, namiętności i zwierzęcego pożądania to cykl  Marriage Games będzie dla Was idealny. Przy obu tomach świetnie spędziłam czas i moje je Wam tylko i wyłącznie polecić.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.

4 komentarze:

  1. O to cudownie, że kontynuacja jest nawet lepsza od poprzedniej. To mogę ją bez problemu czytac, obawiałam tego jaka będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja. Wpisuję na moją listę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie boję się takich książek😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopisuję do listy świątecznych prezentów dla siebie😄

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger