Niszczący sekret - K. Bromberg

„Dalszy ciąg emocjonującej historii Eastona Wyldera, gwiazdy baseballu, i Scout Dalton — zadziornej, odważnej i wyjątkowo ślicznej fizjoterapeutki. Scout dzięki swoim umiejętnościom doprowadziła Eastona do formy po poważnej i bardzo bolesnej kontuzji. Co więcej, przekroczyła nieprzekraczalną dla terapeuty granicę, sięgnęła po zakazany owoc i... zakochała się w swoim pacjencie bez pamięci. Easton otrzymał od niej więcej miłości i czułości, niż kiedykolwiek mógłby zapragnąć.

Mimo wszystko to ciągle zakazana, sekretna i bardzo trudna miłość. Niestety, chłopak nie wie o nieczystej grze, jaką prowadzi szef jego klubu. Nie bacząc na jego lojalność, przywiązanie i ogromną klasę, postanawia się go pozbyć. Scout podejmuje wielkie ryzyko i... przyczynia się do zmiany przez niego barw klubowych. Easton czuje się zdradzony i sponiewierany. Zawiedli go wszyscy, łącznie ze Scout, którą uważał za swoją ukochaną i najlepszą rehabilitantkę. Nagle jego świat się zawalił, a kariera stała się wielką niewiadomą. Własny klub go zniszczył, a kobieta rozczarowała. Jakby tego było mało, niebawem okazuje się, że problemy Wyldera wcale się na tym nie kończą. Chłopak będzie musiał zmierzyć się z pewnym mrocznym rodzinnym sekretem.”

Większość z Was już wie, że uwielbiam książki K. Bromberg. To autorka, która nigdy mnie nie zawodzi, a jej każda powieść trafia do mojego serducha. Oczywiście jak większość z Was przepadam za serią Driven, ale muszę przyznać, że seria The player nie jest wcale gorsza. To historia, którą czyta się ogromną przyjemnością, sama zatraciłam się w fabule i razem z bohaterami przeżywałam ich wzloty oraz upadki.  Myślę, że ta część jest bardziej emocjonująca, bo bohaterowie jeszcze bardziej odsłaniają przed nami swoje twarze i ujawniają swoje kolejne słabości. W życiu Eastona pojawi się jeszcze więcej zawirowań, które sprawią, że stanie się jeszcze silniejszy i zupełnie inaczej spojrzy na czekającą go przyszłość.

„Nadejdzie taki dzień, synu, że ktoś pokocha w tobie to, czego nikt inny nie potrafił pokochać.”

Nadal uważam, że kreacja bohaterów wyszła autorce po prostu idealnie. To bohaterowie niezwykle wyraziści, którzy momentalnie zyskali moją sympatię. Easton mężczyzna, dla którego baseball jest całym światem i nie wyobraża sobie, że mógłby w życiu robić cokolwiek innego. Jednak niestety czasami jest tak, że przez przeciwności losu musimy przewartościować swoje życie i szukać innych ścieżek, które dostarczą nam spełnienia. Easton stanie przed trudnymi wyborami, ale na całe szczęście przy jego boku cały czas będzie stała kobieta, która go kocha i która poprze każdą jego decyzję. Scout to dziewczyna, która ma serce na dłoni, jest szczera, lojalna i oddana, a dla mężczyzny, którego kocha, jest w stanie zrobić wiele. Polubiłam ją i Eastona, no i oczywiście trzymałam kciuki za to, by ich pełna emocji historia miała szczęśliwe zakończenie.

Książka wciąga, elektryzuje i hipnotyzuje. Ja przepadłam z kretesem i żałuję, że to już koniec. To historia, która wciąga w głąb fabuły, pokazuje, jak piękna jest miłość i odkrywa sekrety, tajemnice oraz słabości bohaterów. K. Bromberg jest dla mnie mistrzynią, kocham jej książki i z czystym sumieniem zawsze mogę je Wam polecić. Polecam Wam tę powieść i mam nadzieję, że tak jak i ja zatracicie się w tej pełnej miłości historii.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Editio Red.

3 komentarze:

  1. Już jestem zachęcona, choć nie zwróciłabym uwagi na powieść, gdybym tu nie zajrzała. Dzięki za taką recenzję. Kocham tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj, chyba musze przeczytać :) Fajny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    Pola,
    http://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serię Driven bardzo lubię, mimo że nie wszystkie tomy już przeczytałam, ale dzięki niej chcę przeczytać każdą książkę autorki. Powyższa dylogia oczywiście również jest na mojej liście i mam nadzieję, że przeczytam ją prędzej niż później :) No i oczywiście, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger