Wielkanoc z Kobiecymi recenzjami - Konkurs nr 4

Czas na kolejny konkurs. Tym razem możecie zawalczyć o dwa tomy Sponsora K.N. Haner. Zasady konkursu, jak zawsze są bardzo proste, wystarczy, że:

*dodacie nasz blog do obserwowanych
*w komentarzu wyrazicie chęć udziału w zabawie
Będzie nam także miło jeżeli polubicie nasz facebookowy fan page Literatura kobieca-co czytać? oraz fp sponsora nagrody K.N. Haner - strona autorska.

Konkurs trwa do 19 kwietnia, a wyniki pojawią się w ciągu trzech dni. Czas oczekiwania na nagrodę to trzydzieści dni i wysyłamy ją tylko na terenie Polski. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu. Biorąc udział w konkursie, wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez osoby prowadzące bloga. Powodzenia!


27 komentarzy:

  1. Ojej....😍 zgłaszam się baaaardzo chętnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu! 😍 Z przyjemnością biorę udział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z przyjemnością 🙂 nie miałam przyjemności czytać książek Pani Kasi i mam nadzieję, że dopisze dopiszę mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwracam sie z uprzejma prosbą o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku w konkursie o dwie ksiażki K.N. Haner. <3
    ;) poproszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Łopąg10 kwietnia 2019 22:04

    Warunki spełnione już dawno :)
    Zgłaszam się i liczę na to, że dzięki wam zapoznam się z kolejną serią od pani Haner ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z przyjemnością! Od dawna chcę przeczytać te książki bo uwielbiam tą autorkę. Wygrana w tym konkursie byłaby wspaniała!:) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym dowiedzieć się wreszcie, co takiego jest w tych powieściach, że zbierają tyle zachwytów... Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! Uwielbiam książki K.N Haner ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sponsor to moje małe marzenie
    Moje pragnienie
    Może uda się wygrać książeczki cudne
    Zaczytam się i gary w zlewie będą stać brudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z wypiekami na twarzy zgłaszam się! Z przyjemnością bym je przeczytała:) na fb Kasia Neu

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooo słyszałam o niej dużo ale nie miałam okazji czytać �� chętnie bym je przygarneła - zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gram o te dwie wyjątkowe książki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! ;)
    blog obserwuje jako Maciej Wieprzycki

    OdpowiedzUsuń
  17. Po "Zakazanym układzie" wiem, że to też będzie petarda! :)
    Zgłaszam się <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ma swój zestaw, teraz za Was trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger