Wielkanoc z Kobiecymi recenzjami - Konkurs nr 3

Czas na kolejny konkurs. Tym razem możecie zawalczyć o "Magnata" Katy Evans. Zasady konkursu, jak zawsze są bardzo proste, wystarczy, że:

*dodacie nasz blog do obserwowanych
*w komentarzu wyrazicie chęć udziału w zabawie
Będzie nam także miło jeżeli polubicie nasz facebookowy fan page Literatura kobieca-co czytać? oraz fp sponsora nagrody Wydawnictwo Kobiece.

Konkurs trwa do 18 kwietnia, a wyniki pojawią się w ciągu trzech dni. Czas oczekiwania na nagrodę to trzydzieści dni i wysyłamy ją tylko na terenie Polski. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu. Biorąc udział w konkursie, wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez osoby prowadzące bloga. Powodzenia!


   


29 komentarzy:

  1. Biorę udział z przyjemnością 😍 bloga obserwuje już dawno 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział z ogromną przyjemnością 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Obserwuję, a jakże, oba miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka Kosatka9 kwietnia 2019 11:29

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusicie konkursami niczym zawodowy diabeł ;)
    poproszę ^_^ nie pogardze dobra literaturą :D
    Katy Evans powoli sie u mnie pnie ku górze ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie poproszę 😁😀☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością biorę udział 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa! Chętnie bym przygarnęła książkę Katy, bardzo mnie zainteresowała😊 mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać 😍👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zgłaszam! 😍
    Czytałam "Legend" Katy Evans i jeśli "Magnat" jest tak samo dobry to warto o niego zawalczyć ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce po nagrodę :)
    Katy Evans jestem ciekawa jakiego tym razem stworzyła bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział! :) Obserwuję fp i bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że się zgłaszam!:) Może mi się w końcu w jakimś konkursie poszczęści :D a bardzo lubię Katy Evans :D przeczytałam wszystkie jej książki jakie do tej pory zostały wydane w Polsce:d jedynie tej mi do kolekcji brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Womanizer" był super! Ciekawe jaki jest "Magnat" ;)
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Magdalena Łopąg11 kwietnia 2019 14:27

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. MAGNAT brzmi intrygująco
    Fascynująco :)
    Ale bym poczytała
    Super czas bym miała

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! Jeszcze nic Katy Evans nie czytałam a tyle pochwał czytałam :) na fb Kasia Neu

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie byłoby znaleźć się w świecie wyższych sfer, ale tylko na kartach książki 😁 Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! ;)
    blog obserwuje jako Maciej Wieprzycki

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger