Inne niebo - Katarzyna Grabowska (PATRONAT MEDIALNY)

„Podróż Julii, zapoczątkowana w "Magii ukrytej w kamieniu" i kontynuowana w drugim tomie – "Las Potępionych", nadal nie dobiegła końca. Życie dziewczyny jest w ciągłym niebezpieczeństwie. Wieszczba piętrzy problemy, a liczni wrogowie czekają, aby zadać ostateczny cios. Osamotniona, pozbawiona oparcia Julia nadal stara się odkryć najważniejszy sekret Burii. Czy uda się jej zdjąć klątwę nałożoną przed wiekami? Czy wreszcie nad Burią zaświeci słońce?”

„Inne niebo” to trzeci i oczywiście ostatni tom niesamowitej trylogii, która wyszła spod pióra Katarzyny Grabowskiej. Niecierpliwie czekałam na tę część, bo byłam niesamowicie ciekawa, jak skończy się pełna przygód i magii podróż Julii. Już teraz mogę Wam napisać, że zostałam w pełni usatysfakcjonowana, a finał tej historii przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Książka jest rewelacyjna i śmiało mogę napisać, że ten tom jest zdecydowanie najlepszy. Troszkę żałuję, że to już koniec tej niesamowitej historii, ale ja wiemy, wszystko, co dobre musi się kiedyś skończyć. Mam nadzieję, że Katarzyna Grabowska jeszcze nie raz dostarczy mi tylu cudownych emocji i niezapomnianych wrażeń.

Muszę przyznać, że ta część okazała się dla mnie dużym zaskoczeniem. Myślałam, że autorka skupi się tylko na tym, by rozbudować i pozamykać wszystkie wątki, ale ona zrobiła dużo więcej i nie raz totalnie mnie zaskoczyła. Tak prawdę powiedziawszy, odniosłam wrażenie, że w historii Julii wszystko miało drugie dno i dopiero w tej ostatniej części zobaczyłam wszystko takim, jakie było naprawdę. Ukłony kochana autorko, bo książka jest dopracowana, doszlifowana, po prostu genialna.

Autorka stworzyła naprawdę bardzo ciekawych i wyrazistych bohaterów. Oczywiście w całej tej historii prym wiedzie Julia, którą już w pierwszej części obdarzyłam sympatią. Mimo tego, że ją polubiłam, to niestety bardzo często irytowała mnie jej kochliwość, którą uważałam za bardzo naiwną. Jednak teraz, gdy znam już całą tę historię, nie wyobrażam sobie, żeby tych wątków i tych trzech mężczyzn, których obdarzyła Julia uczuciem, zabrakło. Tak prawdę powiedziawszy, każdy z nich był dla dziewczyny kimś innym. Jeden z nich był tylko chwilowym zauroczeniem, w drugim Julia się zakochała, ale to tego trzeciego obdarzyła prawdziwą i czystą miłością. Naprawdę świetnie to sobie autorka wymyśliła. Myślę, że dopiero w tej części tak naprawdę poznacie w stu procentach wszystkich bohaterów i uwierzcie mi, że nie raz zostaniecie miło zaskoczeni. Sama myślałam, że znam ich na wylot, jednak autorka bardzo szybko wyprowadziła mnie z tego błędu.

Styl autorki jest niesamowicie lekki i barwny, a co za tym idzie, książkę czyta się w zastraszającym tempie. Sama poświęciłam jej tylko kilka godzin, a do chudzinek to ona zdecydowanie nie należy, bo ma prawie pięćset stron. Tylko z tą książką jest tak, że, jak już zacznie się ją czytać, to nie można jej odłożyć na półkę. Powieść momentalnie wchłania w głąb fabuły i wraz z Julią przeżywa się jej piękną i niebezpieczną historię. Muszę także nadmienić, że książka została bardzo obrazowo napisana i dzięki temu bardzo łatwo nam sobie wszystko wyobrazić. Podczas czytania moja wyobraźnia szalała, pracowała na najwyższych obrotach i tworzyła w głowie obrazy tych dziwnych i zachwycających miejsc.

Katarzyna Grabowska kolejny raz przeniosła mnie do bajkowego świata pełnego odważnych rycerzy, tajemnic, miłości i niebezpieczeństw. „Inne niebo” to powieść, która porwie Was w głąb fabuły i zatracicie się w niej bez reszty. Gorąco polecam! Koniecznie musicie przeczytać finałowy tom, by poznać prawdę o Julii i jej przeznaczeniu.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Videograf.

2 komentarze:

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger