Blogerzy polecają - Czerwiec

Ta książka robi ogromne wrażenie swoją mądrością i nadzieją, jaka z niej płynie. Eddie spotyka pięć osób, które miały znaczący wpływ na jego życie, choć sam nie zdawał sobie z tego sprawy. Kapitan, żona, starsza kobieta, mała dziewczynka ich historie powiązane z osobą Eddiego, chwytają za serce i robią w głowie totalne „przemeblowanie”, a koniec zostawia w oszołomieniu. 

Drobne decyzje, które niczym kółka na wodzie, oddziałują na nasze i nie tylko nasze życie. Nie chcę Wam za dużo zdradzić, bo cokolwiek więcej o niej powiem, to będzie spoiler, po prostu musicie ją przeczytać i przeanalizować sami. Myślę, że interpretacja poszczególnych sytuacji będzie inna dla każdego z nas, zależnie od jego doświadczeń.

Jedno mogę powiedzieć na pewno — mam nadzieję, że tak właśnie wygląda niebo, że czeka tam na mnie moich pięcioro aniołów, którzy pokażą, jak piękne miałam życie i jak bardzo byłam potrzebna, choć w codziennej bieganinie po prostu tego nie zauważam.
Sylwia Prus Z książką na kanapie


„Powrót do źródeł” Porywająca Saga Rodu Baranowskich, Małgorzaty Kasprzyk. Wydawnictwo WasPos

Już kiedy zobaczyłam słowo „Saga” w podtytule książki, wiedziałam, że to coś dla mnie, bo do sag rodzinnych mam ogromny sentyment.
Książka jest dokładnie tym, czego się spodziewałam, jest nasycona romantyzmem- ale nie tylko tym kojarzonym z miłością, ale z życiem w czasach, w których chodziło się na bale, zajadało się pasztetem z dzika (tak, dla mnie , i pewnie tylko dla mnie to bardzo romantyczne 😛 ) , i z czasami, w których kobiety rumieniły się w odpowiedzi na komplement a kiedy kochały, to kochały na zabój. 

Książka jest napisana przyjemnym, nieskomplikowanym językiem i opowiada historie kilku pokoleń rodu Baranowskich. Jest bardzo ciepła, wciągająca i…powiedziałabym „z pazurem”. Postaci występujące w historii od razu przypadły mi do gustu, szczególnie te dwóch młodych, upartych kobiet, które postanowiły walczyć o swoją miłość i swoje szczęście, mimo iż oznaczało to sprzeciw rodziców a nawet popełnienie mezaliansu. 

Saga Baranowskich jest pełna rodzinnych tragedii, które rzutują na życie kilku pokoleń, jest w niej wiele historii miłosnych, które potrafią zaskoczyć. Ja połknęłam tą powieść w dwa dni, co dla mnie, przy masie obowiązków, to niemal cud, a tym samym wskazuje stopień „wciągnięcia” na ten dziesięcio-punktowy 😊

Premiera książki 1 lipca, od 8 lipca książka będzie dostępna w sieciach sklepu Biedronka 🐞
Alexa Lavenda Blog


Książka czerwca? Długo wahałam się pomiędzy dwoma tytułami, ostatecznie łapcie kilka słów o obu.

Elite Kings Club to seria, która przypadła mi do gustu. Amo Jones nie tworzy prostych historii, książki spod jej pióra są skomplikowane, niegrzeczne, łamiące stereotypy. Malum Part 2 to najlepsza, według mnie, część tej serii. Autorka udowodniła, że potrafi napisać książkę, w której nie skupia się jedynie na fizyczności, fabuła nie kręci się wokół seksu. Malum Part 2 to książka, która szokuje, zaskakuje i wciąga od pierwszej strony. Mam nadzieję, że nie będziemy musieli długo czekać na te książki w Polsce.

Indefinite to pełna emocji książka o miłości i rodzinie. Poruszająca, wzruszająca, ale przy tym także zabawna powieść, która wciąga od pierwszych stron. Uważam ją za najlepszą powieść tej autorki. 

Jeśli tylko czytacie po angielsku, to gorąco polecam obie te książki. 
Ewelina Nawara, My fairy book world

2 komentarze:

  1. Niestety, nie czytam po angielsku... jeszcze :) Więc w pierwszej kolejności sięgnę po „Powrót do źródeł”. Świetne polecajki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze w moich planach.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger