Niebezpieczna gra - Emilia Wituszyńska

"Kobieta jest jak broń. Nie wolno się nią bawić.

Weronika to jedna z najlepszych policjantek w wydziale kryminalnym stołecznej policji. Jej karierę przerywa dramatyczna akcja, w której traci partnera. Od tej chwili jej życie całkowicie się zmienia. Nieoczekiwanie kobieta dostaje zadanie, które wykonać może tylko ona.

W Wilanowie znaleziono zwłoki kandydata na urząd premiera, a jedynym świadkiem zdarzenia jest znany i zabójczo przystojny aktor Przemysław Rej. Niestety gwiazdor nic nie pamięta, a dopóki sprawa nie zostanie wyjaśniona, mężczyzna potrzebuje całodobowej ochrony.

Aby nie wzbudzać podejrzeń, Weronika i Rej muszą udawać parę. Wkrótce okaże się, że mężczyzna nie mówi całej prawdy, a na jaw wychodzą kolejne sekrety. Oboje zostają wplątani w niebezpieczną grę, w której stawką będzie nie tylko życie".

Na samym początku muszę napisać, że Emilia Wituszyńska z wielkim przytupem wkroczyła do literackiego świata, bo jej debiutancka powieść „Niebezpieczna gra” jest genialna i uwiodła serca wielu czytelników. Dla mnie ta książka okazała się miłą niespodzianką, bo niestety często bywa tak, że tytuły mocno reklamowane okazują się totalną klapą. Jednak w przypadku tej książki reklama była strzałem w dziesiątkę, gdyż powieść jest naprawdę bardzo dobra, a może wręcz rewelacyjna i tylko i wyłącznie mogę ją Wam polecić. 

Już na samym początku zostałam wciągnięta w głąb fabuły i z zapartym tchem śledziłam poczynania głównych bohaterów, a uwierzcie mi, że działo się u nich naprawdę dużo. Bardzo szybko polubiłam Weronikę za jej mocny charakter i cięty język, który doprowadzał mnie do śmiechu. Jeżeli chodzi o Przemka, to na początku uważałam go za zaślepionego i zepsutego aktora, który nie widzi dalej niż czubek własnego nosa. Jednak po pewnym czasie odkryłam, że w tym mężczyźnie kryje się dużo więcej dobra i że to tylko pozory zamydliły mój wzrok. Oczywiście bohaterowie są bardzo prawdziwi, a ich życie nie jest zupełnie kolorowe. Autorka ukazała nam ich nie tylko od strony zawodowej, bo pokazała nam także ich życie osobiste, ich zalety, wady i oczywiście słabości, które ma każdy z nas.

Oczywiście w książce znajdziecie także wątek miłosny, który bardzo fajnie współgrał z wątkiem kryminalnym i jak dla mnie stworzył mieszankę idealną. 

Autorka ma bardzo lekki styl, a do tego świetne poczucie humoru, które czasami doprowadzało mnie do łez. Akcja książki jest dynamiczna, cały czas coś się dzieje i pojawia się wiele zaskakujących zwrotów akcji, które dostarczają wielu emocji oraz wrażeń. Emilia Wituszyńska stworzyła naprawdę świetną historię, od której nie można się oderwać i choć czasami domyślałam się, co takiego wydarzy się na kolejnej stronie, to i tak zakończenie okazało się dla mnie dużym zaskoczeniem. 

„Niebezpieczna gra” to jedna z lepszych książek, jakie ostatnio czytałam. Wciągająca, zaskakująca, po prostu świetna.

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu. 

3 komentarze:

  1. Bardzo zachęcająca recenzja😍 Wpisuję książkę na listę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka od razu wędruję na moją listę.
    Bardzo ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach przeczytać ale oczywiście nie wiadomo kiedy ale bardzo mnie ona ciekawi, więc na pewno kiedyś zajrzę do niej.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger