Błądząca we mgle - Magda Mila (PATRONAT MEDIALNY)

"Zawalił mi się świat. Tak po prostu, jednego dnia. Odkryłam, że całe moje siedemnastoletnie życie było jednym wielkim kłamstwem. Co mogłam zrobić? Zanegowała wszystkie zasady, wartości i inne shity, jakie mi przez całe życie wpajano. I jeszcze zaplanowałam zemstę na ojcu, który miał zginąć w wypadku, a zamiast tego szczęśliwie sobie żył w jakiejś pieprzonej Warszawie.
Pożegnałam Nowy Jork, powitałam całkowite szaleństwo i wolność od ograniczeń. Miałam wreszcie być taka, jaką nigdy mnie nie chcieli widzieć kłamcy, którzy mnie wychowali. Gdzie mnie to doprowadziło? Jaką cenę zapłaciłam za te poszukiwania? I przede wszystkim - czy było warto?"

Myślę, że Magdy nie trzeba nikomu przedstawiać, bo do autorka wyśmienitych erotyków, które po prostu uwielbiam. Cały czas wyczekuję jej kolejnych książek, bo wiem, że się nie zawiodę. Tym razem miałam przyjemność objąć patronatem medialnym Błądzącą we mgle, czyli trzeci tom cyklu Żywioły. Muszę przyznać, że Magda zaskoczyła mnie tym tomem, gdyż przyzwyczaiłam się już do tego, że w jej książkach poruszane są kontrowersyjne i perwersyjne tematy. Tym razem autorka pokazała się z tej grzeczniejszej strony, jednak nie obawiajcie się, bo historia Kate i tak pełna jest miłości, romantyzmu i erotyzmu. Magda z niebywałą lekkością pisze o seksie i o różnych odcieniach miłości, a moim zdaniem jest to bardzo ważne. To także książka o ludzkich dramatach, nadziejach, pragnieniach i tęsknotach. Autorka uświadamia, jak wiele krzywdy potrafi wyrządzić kłamstwo, jak trudno wybaczyć i jak ciężko zacząć wszystko od nowa. To historia młodej dziewczyny, która niejednokrotnie Was wzruszy i może nawet doprowadzi do łez. Tej książki nie można zaliczyć do cukierkowych opowiastek jakich wiele, to książka pełna emocji i uczuć, która zapada w pamięci na długi czas. Zakochałam się w tej historii,  w jej bohaterach i myślę, że z Wami będzie podobnie. Poza tym to książka, która została bardzo dobrze napisana i przemyślana, a to sobie niewyobrażalnie cenię.

Za duży plus zasługuje kreacja bohaterów, których autorka stworzyła według mnie idealnie. Każdy z nich jest charakterystyczny i niebywale wyrazisty. Myślę, że pokochacie Kate i jej pełną bólu historię.

Z całego serca polecam Wam Błądzącą we mgle, bo myślę, że warto poznać delikatniejsze pióro Magdy.

2 komentarze:

  1. Mój były chłopak opuścił mnie i moją córkę od 6 tygodni temu. Próbowałem prawie WSZYSTKO, aby przywrócić mój związek i byłem rozczarowany. Żadne nie działało, tydzień później zobaczyłem stronę Dr.Wealthy i po tym, jak skontaktowałem się z Dr.Wealthy w celu uzyskania pomocy, wszystko automatycznie się zmienia, mój smutek stał się radością, uśmiech był na całej mojej twarzy, wszystko stało się bardzo SZYBKO, a wynik był skuteczny. Dr.Wealthy jest JEDYNYM rzucającym zaklęcia, z którym miałem sukces, mój chłopak zadzwonił do mnie i powiedział, że chce, abyśmy wrócili, a także chcą się ze mną ożenić. wrócił do mnie, błagając, żebym go zaakceptował, a stało się to dzięki pomocy Dr.Wealthy. Jestem tak szczęśliwy, że odzyskałem mojego chłopaka. Skontaktuj się z Dr.Wealthy, aby uzyskać natychmiastowe i szybkie zaklęcie miłosne, aby odzyskać swój związek.

    wealthylovespell@gmail.com
    WhatsApp lub zadzwoń do niego +2348105150446
    Jego blog> http://wealthyspellhome.over-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki Pani Magdy, także nie moge się doczekać tej książki :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger