Marvin - Iza Korsaj (PATRONAT MEDIALNY)

„Jak wiele utraciłeś ze swojego człowieczeństwa? Ile jesteś w stanie znieść, aby ponownie móc nazwać siebie człowiekiem?

Pytania te zadaję moim pacjentom podczas Napraw ich zdegenerowanych osobowości. Zawsze daję im wybór i czas na jego dokonanie. Bez nienawiści, ale i bez litości dla słabych.
Jedni udzielają poprawnej odpowiedzi i przyjmują mój dar. Inni, cóż… znikają. Pierwsi uczynili swoją egzystencję pełniejszą i wartościowszą, drudzy uratowali życie komuś godnemu miana człowieka.

Nazywam się Marvin T. Cross i jestem bostońskim chirurgiem. Uważam się za największego humanistę naszych czasów, gdyż nie mam boga przed człowiekiem. Jeśli marnujesz dany Ci przez naturę potencjał, w moich oczach jesteś bluźniercą. Nie lękaj się jednak, wyciągnę do Ciebie pomocną dłoń…”

Z twórczością Izy Korsaj nigdy wcześniej nie miałam styczności, ale przecież wiecie, bardzo lubię, a nawet wręcz uwielbiam poznawać nowych autorów. Poza tym opis Marvina niesamowicie mnie zaintrygował i troszkę przeraził, więc od razu wiedziałam, że to dla mnie lektura idealna, bo przecież lubię mroczne, brutalne i popieprzone historie…

Marvin to jedna z takich książek, o której nie można zbyt wiele napisać, bo trzeba uważać, by niczego nie zdradzić. Zdecydowanie nie jest to powieść dla każdego. Żeby ją się za nią zabrać trzeba mieć nerwy ze stali i na pewno dość mocno wytrzymały żołądek. To historia, która trzyma w napięciu już od pierwszej strony, pełna mroku, brutalności oraz mrożąca krew w żyłach.

W książce tej możemy spotkać się ze wszystkim znanymi nam środkami przemocy i okrucieństwa. Autorka nie cacka się z czytelnikiem i dzięki temu na własnej skórze można poczuć niewyobrażalny strach „pacjentów” doktora Marvina Crossa. Osobiście uwielbiam od czasu do czasu zagłębić się w tak mrocznej i klimatycznej lekturze, a Marvin dostarczył mi naprawdę wielu niezapomnianych wrażeń. To książka, która bezapelacyjnie obudzi w Was niepokój oraz strach…

„Marvin” to powieść, którą koniecznie powinien przeczytać każdy fan dobrego thrillera psychologicznego. Wciąga, fascynuje, intryguje, a co najważniejsze nie daje o sobie zapomnieć.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Inanna.

2 komentarze:

  1. Czeka już na mojej półeczce. Jak tylko będę gotowa na tą mroczną historię, to wezmę się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger