Wielkanoc z Kobiecymi recenzjami - Konkurs nr 5

Czas na kolejny konkurs. Tym razem możecie zawalczyć o pięć tomów serii Kaci Hadesa Tillie Cole. Zasady konkursu, jak zawsze są bardzo proste, wystarczy, że:

*dodacie nasz blog do obserwowanych
*w komentarzu wyrazicie chęć udziału w zabawie
Będzie nam także miło jeżeli polubicie nasz facebookowy fan page Literatura kobieca-co czytać? oraz fp sponsora nagrody Editio Red.

Konkurs trwa do 20 kwietnia, a wyniki pojawią się w ciągu trzech dni. Czas oczekiwania na nagrodę to trzydzieści dni i wysyłamy ją tylko na terenie Polski. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu. Biorąc udział w konkursie, wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez osoby prowadzące bloga. Powodzenia!



37 komentarzy:

  1. Cudowni Kaci 😍😍😍
    Poproszę o mozliwosc sprezentowania tego bajkowego zestawu mojej szwagierce Wiktorii <3 pożycza ode mnie książki a w Katach, tak jak ja, się zakochała 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią je przytulę obdarowując i siebie, i wszystkich wokół. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka Kosatka11 kwietnia 2019 08:22

    Marzę o tym żeby je w koncu przeczytać!Idealny zestaw na wolny weekend albo dłuższy urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym żeby je w koncu przeczytać!Idealny zestaw na wolny weekend albo dłuższy urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna seria , okładki zachwycają . Już robię miejsce na półce 🤗
    Zgłaszam się z przyjemnością 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria kusi przygarnij mnie i jak tu się nie zgłosić.
    Więc ślicznie zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplet! Ja mam tylko Odkupienie a mieć pozostałe do kompletu to marzenie! na fb Kasia Neu

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę by w końcu poznać tę fenomenalną serię ❤ Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ale to bardzo mażyłby mi sie tali zestaw. Zgłaszam się z ogromną przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy czytaniu takiego pakietu emocji z pewnością nie zabraknie :) Zgłaszam się chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pakiet, zgłaszam się chętnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena Łopąg11 kwietnia 2019 14:22

    Łaaaaaaa❤️❤️❤️❤️
    To najlepsza informacja tego tygodnia :)
    Oczywiście się zglazgła i trzymam kciuki za wygraną ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ogromną przyjemnością biorę udział w zabawie! 😍 ❤ ❤ ❤
    Nie miałam jeszcze możliwości zapoznać się z żadną z części Katów 😔 A marzy mi się ta seria ☺ ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma innej opcji, oczywiście zgłaszam się! Grzechem byłoby nie zgłosić się, ta serię każdy powinien posiadać na swojej półce 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Gram z przyjemnością o książeczki
    Przy czytaniu ich odejdą moje smuteczki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okej, jakie cudo, poproszę te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział, cudowna nagroda do wygrania. Pozdrawiam i trzymam kciuki, może w końcu mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Monika Brombosz13 kwietnia 2019 21:41

    Zgłaszam się, i mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się z przyjemnością ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylu niegrzecznych, niebezpiecznych mężczyzn aż głowa boli. Nic innego nie pozostaje jak ustawić się w kolejce po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam Wasze recenzje tej serii i jestem jej bardzo ciekawa, więc spróbuję szczęścia 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG 🤩🤔😁
    Az strach się przyznać że tego nie czytałam 😂😁 a kocham motocyklistów 🚲🛵 zgłaszam się i chce Hadesów 💪👍

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) jestem ogromnie ciekawa tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się! O tej serii słyszałam same pozytywne opinie i bardzo chcę się przekonać o tym sama :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gram o ten wspaniały pakiet książek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgorzata Kędzierawska17 kwietnia 2019 08:32

    Zgłaszam się!
    Idealne książki by umilić sobie swieta

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! ;)
    blog obserwuje jako Maciej Wieprzycki

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się ta seria jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajączku przykicaj do mnie z tym prezentem książkowym bo jestem czytelnikiem wyborowym. Książki to dla mnie najlepszy podarunek i dla duszy mej ratunek. Czytam i zapominam, że w realnym świecie bywa szaro i buro, kolorów czasem brak... więc Zajączku pamiętaj o mnie choć troszkę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam wszystkie te cudowne książki! Powodzenia wszystkim, bo to prawdziwe perełki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzenie wygrać te magiczne książki :D
    Zgłaszam się z przyjemnością do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger