Królewsko obdarowany - Emma Chase

„Księżniczka Ellie Hammond od lat podkochuje się w swoim seksownym ochroniarzu, Loganie St. Jamesie. Choć wątpi, by on kiedykolwiek dostrzegł jej uczucia. Dla Logana dziewczyna jest tylko częścią pracy, osobą, którą poprzysiągł strzec. Teraz jednak, w wieku 22 lat, dziewczyna musi odłożyć na bok fantazje i odnaleźć swoje „i żyli długo i szczęśliwie“. Ma pójść w ślady siostry i znaleźć własnego księcia albo lorda. Niestety, Ellie wie, że trudno się rozstać z najsłodszymi marzeniami. Logan St. James dorastał w rodzinie, która żyła na bakier z prawem. Ostatnio tatuaże zakrywa dobrym garniturem. Jest przystojny, lojalny, odważny i… bardzo sprawny. Każda kobieta marzy o takim mężczyźnie. Ale on pożąda tylko jej. Przez lata obserwował ją, strzegł i pomagał. Nauczył ją, jak zadawać ciosy i jak rozpoznać kłamcę. Piękna Ellie Hammond jest jednak niedostępna. Wszyscy znają zasady ochroniarzy: nie rozpraszaj się, nie trać klientki z pola widzenia i nigdy, przenigdy się w niej nie zakochaj. Jednak nie ma takiej zasady, której nie można by złamać…”

„Królewsko obdarowany” to trzeci tom fantastycznej serii Royally. Uważam, że to seria, która z tomu na tom jest coraz lepsza i ja naprawdę świetnie spędzam przy niej czas. Ta część ma w sobie wszystko to, co powinien zawierać wciągający i fascynujący romans. Jest miłość, przyjaźń, namiętność, pożądanie, a jako wisienka na torcie humor, który momentami bawi do łez. Historia Ellie i Logana jest po prostu fantastyczna i świetnie spędziłam przy niej czas. To genialnie skonstruowany romans, pikantny erotyk oraz lekka komedia i w moim odczuciu to miszmasz doskonały. 

Bardzo spodobała się mi kreacja bohaterów. Logan to wspaniały mężczyzna, który do swojej pracy podchodzi bardzo poważnie. Jako ochroniarz rodziny królewskiej nie może sobie pozwolić na zaniedbania, a tym bardziej na romans z siostrą Olivii. Mężczyzna przez lata zajmuje się jej ochroną Ellie i choć dziewczyna już od dawna stała się dla niego kimś bliskim, wie, że nie może sobie pozwolić na nic więcej niż przyjaźń. Dla Ellie, Logan też jest kimś wyjątkowym. Dziewczyna zafascynowała się nim w momencie, kiedy go poznała, a z czasem zauroczenie zmieniło się w miłość. Pokochałam ja całym serduchem, bo to szalona, zwariowana młoda dziewczyna, która czasami podejmuje złe i mało dojrzałe decyzje. Jednak wtedy zawsze do akcji wkracza Logan, który niczym rycerze na białym koniu, ratuje dziewczynę z opresji. Logan to naprawdę świetny facet i jestem przekonana, że zabije dla niego szybciej niejedno kobiece serce. Oczywiście w tym tomie spotkacie się także z bohaterami, których poznaliście w poprzednich i tomach i będziecie mieć możliwość zobaczenia, jak dalej układa się ich bajkowe życie. 

„Królewsko obdarowany” to fantastyczny romans, który uwiódł mnie swoją fabułą. To piękna historia o miłości, w której namiętność miesza się z ogromnym pożądaniem i humorem przez duże H. Polecam Wam wszystkie tomy, bo ta seria na pewno umili Wam czas.

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Filia. 

6 komentarzy:

  1. Z trzech do tej pory wydanych w Polsce części Royally ta jest zdecydowanie najlepsza. Chociaż czwarta też jest niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym przeczytać poprzednie części :D, ale tytuł i okładka intrygują lol
    Pozdrawiam, Pola.
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Można czytać je bez przeczytania poprzednich? Czytałam tom 1 jakos go przeczytałam. 2tom porzuciłam nie szło mi czytanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej autorki znam tylko serię "Tangled", która bardzo mi się podobała ze względu na lekkość i humor. A widzę, że i tu tego humoru będzie dużo, więc będę rozglądać się za tą ksiàżką 😊

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger