Więcej niż ona - Jay McLean

„Czasami ma się tylko jedną szansę w miłości

Kiedy Logan poznał Amandę, od razu wiedział, że to dziewczyna inna niż wszystkie. Jednak nie powstrzymało go to przed tym, żeby postąpić tak jak zwykle. Po namiętnych chwilach postanowił zerwać z nią kontakt.

Po paru miesiącach ich drogi znowu się spotykają i chłopak zauważa, że Amanda nie chce mieć z nim nic wspólnego. Takie są konsekwencje tego, jak ją potraktował.

Dziewczyna nadal coś do niego czuje, ale nie potrafi mu wybaczyć. Już miał swoją szansę i ją zaprzepaścił. Amanda postanawia unikać Logana w każdy możliwy sposób. Tylko jak to zrobić kiedy okazuje się, że chłopak, który złamał ci serce ma być twoim współlokatorem?”

„Więcej niż ona” to drugi tom cyklu Więcej od Jay McLean. Pierwsza część tego cyklu nie była najlepsza, więc bez dużych oczekiwań zabrałam się za kolejną część. I wiecie co? Tym razem autorka bardzo miło mnie zaskoczyła, bo książka okazała się naprawdę fajna i wciągająca. Historia Logana i Amandy nie jest przerysowana i przesłodzona jak w przypadku poprzedniej części i naprawdę świetnie spędziłam przy niej czas. Autorka dostarczyła mi mnóstwa emocji i wrażeń, a zakończenie doprowadziło mnie do szewskiej pasji i nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak niecierpliwie wyczekuję kontynuacji, by poznać dalsze losy tych fajnych bohaterów. 

Logana mieliśmy okazję poznać już w pierwszym tomie. Niestety wtedy go nie polubiłam, gdyż pokazał się ze swojej najgorszej strony. chłopak był zbyt pewny siebie to zbyt pewny siebie mężczyzna, który lubił tylko i wyłącznie dobrze się zabawić. Nie interesowały go uczucia dziewczyn, którym chwilowo poświęcał czas, najważniejsze były podboje i kolejna kreska na ramie łóżka. Jednak w tej części pokazał zupełnie inną twarz. Okazało się, że to dobry chłopak, który o dziwo ma serce i potrafi kochać. Jeżeli chodzi o Amandę, to dziewczyna wywoływała we mnie wiele skrajnych emocji. Niby ją polubiłam, ale jednak coś mi w niej nie pasowało. Uważałam, że zbyt mocno wyolbrzymiała sprawę urwanych kontaktów z Loganem… przecież to była tylko jedna randka. Nie zmienia to jednak faktu, że oboje pasowali do siebie idealnie i trzymałam kciuki, by dziewczyna dała mu kolejną szansę i by im się udało zbudować szczęśliwy związek. Fajnie, że autorka nie skupiła się tylko na głównych bohaterach, bo dzięki temu nadal możemy śledzić losy Mikayli i Jake’a, a w ich życiu też sporo będzie się działo.

„Więcej niż ona” to powieść o przyjaźni, miłości, kolejnych szansach, o zaufaniu, które jest potrzebne w każdym związku oraz o nadziei na lepsze jutro. To bardzo fajna powieść o marzeniach i potrzebie bycia kochanych.

Polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.

1 komentarz:

  1. Zainteresowałaś mnie tym tytułem :)
    Pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger