Pościg - Elle Kennedy (PATRONAT MEDIALNY)

„Summer to dziewczyna z wyższych sfer, pozornie pochłonięta wyłącznie zakupami i wyglądem. Fitz jest hokeistą, który realizuje swoje marzenia dzięki graniu w drużynie uniwersyteckiej, co zapewnia mu opłacenie upragnionych studiów. To seksowny i ponury facet, którego tatuaże i sposób bycia zupełnie nie pasują do Summer. Jednak obydwoje czują do siebie ogromny pociąg. Wszystko wydaje się iść ku dobremu, jednak kilka nieuważnych słów Fitza sprawia, że urażona Summer odsuwa się od niego, by zacząć flirtować z jego kolegą z drużyny. Jednak obydwoje nie mogą o sobie zapomnieć, zwłaszcza że widzą się codziennie, gdyż zostają współlokatorami. Dzięki temu Fitz poznaje bliżej dziewczynę i radykalnie zmienia o niej zdanie…”

„Pościg” Elle Kennedy to pierwszy tom serii Briar U, który jest spin offem genialnej i wciągającej serii Off - Campus. Osobiście uwielbiam książki autorki, więc nie było możliwości, bym nie przeczytała i tej książki, a na dodatek mój blog objął ją patronatem medialnym. W pierwszym tomie tej serii poznajemy Summer, młodszą siostrę Deana, który jest bohaterem książki Podbój. Tak prawdę powiedziawszy Summer to taka żeńska wersja Deana i przyznam szczerze, że bardzo mi to odpowiadało. Dziewczyna jest pewna siebie, bardzo rozrywkowa, ma spore poczucie humoru i fioła na punkcie mody. Gdy okazuje się, że przed jeden ze swoich wybryków nie ma gdzie mieszkać, z pomocą przychodzi jej właśnie Dean i dzięki niemu Summer zostaje współlokatorką trzech seksownych chłopaków: Fitzyego, Huntera i Hollisa. Pomiędzy Summer i Fitzym bardzo szybko pojawia się napięcie i seksualne przyciąganie, ale miętę do dziewczyny poczuje także Hunter. Co z tego wyniknie? Przekonajcie się sami.

Jeżeli znacie twórczość autorki, to wiecie, że kreuje ona zawsze bardzo fajnych bohaterów. Na samym początku nie polubiłam Summer, często drażniło mnie jej zachowanie, jej zbytnia pewność siebie i obsesja na punkcie mody. Jednak im dalej czytałam, to zmieniałam o niej zdanie, gdyż dziewczyna pokazywała się z zupełnie innej strony. Fitz jest zupełnym przeciwieństwem Summer. To inteligentny, mądry i bardzo seksowny hokeista, który oprócz sportu ma także inne pasje, którym w całości się oddaje. Mówi się, że przeciwieństwa się przyciągają, a Summer i Fitzy są tego stuprocentowym dowodem…
W książce spotkacie starych dobrze znanym bohaterów, ale pojawi się też kilka nowych postaci. Niecierpliwie czekam na kolejne tomy, bo poznać i ich historie.

Narracja poprowadzona jest naprzemiennie, czyli oczywiście tak jak lubię. Uwielbiam poznawać nie tylko kobiecy punkt widzenia, męskie umysły kręcą mnie strasznie, lubię poznawać ich myśli i przemyślenia, bo nie ukrywam, że są dla mnie dużą zagadką. Tutaj w głowach obojga bohaterów dzieje się wiele, więc z przyjemnością zatracicie się w ich zwariowanych i czasami namiętnych przemyśleniach.

"Pościg" to kolejna powieść Kennedy, która uwiodła mnie swoją fabułą i wyryła w moim sercu ślad. To piękna i zmysłowa opowieść o przyjaźni, o miłości oraz o tym, że przeciwieństwa zawsze się do siebie przyciągają. W tej historii znajdziecie całą paletę emocji, a jej nieodzownym elementem jest humor, namiętność, czy też ogniste pożądanie. Pokochałam Fitza oraz Summer i zapartym tchem śledziłam ich niewyobrażalnie absorbującą historię. 

Nadmienię jeszcze, że ta seria nie różni się niczym od Off-Campus, więc śmiało możecie poznawać historie kolejnych świetnych, intrygujących i wyrazistych bohaterów.

Gorąco polecam! Książki Elle Kennedy są świetną odskocznią od szarej codzienności.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zysk i Ska.

7 komentarzy:

  1. Dzięki za polecenie i taką recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja super-napewno sięgnę po książkę Pościg bo uwielbiam Elle Kennedy i kocham serię Off Campus :) no i nie to żebym się czepiała ,ale pomyłeczke macie- bohaterem książki Błąd jest Logan :) Dean występuje w książce Podbój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą serię Off-Campus na półce już mam, chociaż nie całą przeczytałam. Ale oczywiście muszę mięć i powyższą książkę. Od Pani Kennedy biorę wszystko! Uwielbiam jej styl i poczucie humoru, oraz bohaterów jakich tworzy. Nie mogę się doczekać aż dorwę w ręce Pościg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ja nie wiem jak mogłam przegapić ta premiere. Kurcze muszę szybko naprawić swój błąd, uwielbiam Kennedy

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger