Oczy Wilka - Alicja Sinicka (NASZ PATRONAT MEDIALNY)

Są takie książki, które przyciągają nas do siebie okładką, są też takie, które ktoś nam poleca i namawia, byśmy je przeczytali. W tym przypadku jednak było zupełnie inaczej. Gdy dowiedziałam się o tej książce, kompletnie nie znałam jej okładki, a o autorce nie słyszałam. Przeczytałam jedynie opis i pomyślałam: MUSZĘ TO MIEĆ! Gdy kilka dni później dostałam z Wydawnictwa paczkę z tą książką, aż zaniemówiłam. Okładka była obłędna, opis intrygował i pomyślałam: TO BĘDZIE HIT. Ile w tym prawdy? Czy Alicja Sinicka  swoją debiutancką powieścią pt. Oczy Wilka skradła mi serce? Serdecznie zapraszam Was na moją opinię na temat tej książki.

Żadną tajemnicą jest to, że bardzo lubię czytać romanse. W tym przypadku jednak nie byłam pewna czy Alicja Sinicka zafunduje mi to, czego się spodziewałam i wiecie co? Bardzo się cieszę, że zostałam zaskoczona, bo o tej książce niewiele wiedziałam, a okazała się ona wciągającą od pierwszych stron lekturą, przy której spędziłam naprawdę miłe chwile. Co więcej, mogę śmiało przyznać, że Oczy Wilka to bez wątpienia jeden z lepszych debiutów, jakie czytałam, a z nimi, jak wiadomo bywa naprawdę różnie.

Powieść zaczyna się w momencie, gdy Lena,  młoda dziewczyna, która dopiero co skończyła studia, zaczyna nowy etap swojego życia. Przeprowadza się do innego miasta, zaczyna staż w dużej firmie, a wszystko po to, by odciąć się od przeszłości, której sporego fragmentu i tak nie pamięta, a tak naprawdę nie wie dlaczego. Los, a może przeznaczenie sprawiają, że pewnego dnia Lena wjeżdża autem w drugie auto, którego właścicielem jest mężczyzna z tytułowymi oczami wilka. Artur to facet owiany złą sławą w okolicy, ale nie można zaprzeczyć, że jest przystojny i oczywiście intryguje naszą Lenę. Jedno spojrzenie i zaczyna się tutaj dziwna gra, przepełniona tajemnicą, napięciem i przyciąganiem, któremu nasza bohaterka nie potrafi się oprzeć. Co z tego wyniknie? O tym musicie przekonać się sami, a ja gorąco Was do tego zachęcam.

Świetna. Lekka. Tajemnicza. Tak w trzech słowach mogę opisać tę powieść. I choć można wyczuć w niej wiele znanych nam z innych powieści schematów, to i tak zostałam zaskoczona, a autorka nieraz sprawiła, że moje serce zaczęło bić mocniej. Nie lubię określenia emocjonalny rollercoaster, ale to coś w tym rodzaju. To Tsunami, burza z piorunami, tornado, które wciąga nas w głąb fabuły i nie wypuszcza aż do samego zaskakującego zakończenia. 

Czytelniczki, które nie przepadają za erotykami mogą być spokojne, to nie jest aż TAKA książka, choć są momenty, w których i policzki potrafią zapłonąć, ale Alicja w tak delikatny sposób opisała intymne momenty, że powieść tą spokojnie można zakwalifikować jako new adult. Akcja jest dynamiczna, nic się tu nie dłuży i mimo że Oczy Wilka to ponad czterystu stronicowe tomiszcze, to czyta się bardzo szybko, a język jest lekki i kolejne strony "wchodzą" wręcz same. Dodatkowo znajdziecie tu naprawdę mnóstwo humoru, a perypetie naszej bohaterki przyprawią Was o ból brzucha ze śmiechu. Ja bawiłam się naprawdę dobrze! Lena nie jest typową bohaterką tego typu powieści, a jej niezdarność i nieokrzesanie są naprawdę urocze. Sytuacje, które wynikają z jej zachowania są komiczne, a to dodatkowo sprawia, że lektura Oczu Wilka jest naprawdę lekka i przyjemna. 




Jestem bardzo szczęśliwa, że odkryłam kolejną polską autorkę, która pisze ciekawie, dobrze i ma nowe pomysły. Debiut na takim poziomie zwiastuje tylko, że Alicja Sienicka ma po prostu prawdziwy talent do tworzenia takich historii, a ja zdecydowanie sięgnę po kolejną jej powieść.

Nasz blog objął Oczy Wilka patronatem medialnym i jest to dla nas ogromny zaszczyt! 

Nie pozostaje mi nic innego jak serdecznie polecić Wam Oczy Wilka. Jeśli macie ochotę na lekką, ciekawą i typowo kobiecą lekturę, to Oczy Wilka spełnią Wasze oczekiwania. Gwarantuję! 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Novae Res.


14 komentarzy:

  1. Przekonałaś mnie by po nią sięgnąć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Daj znać, jak wrażenia po lekturze :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Genialna okładka, hipnotyzująca, te oczy :-)
    Tytuł, jak i samą autorkę już sobie zapisuję na listę książek do przeczytania.
    Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jakie masz wrażenia po lekturze :)

      Usuń
  3. Kurczę... Tę książkę wzięłabym dla samej okładki! No jest po prostu fantastyczna! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem absolutnie zachwycona okładką. Na pewno przeczytam książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hipnotyzująca Książka, czytałam jak w transie juz dawno nie miałam w rękach tak dobrej ,,lektury''

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam za czytaniem książek i w życiu żadnej nie przeczytałam do momentu gdy zobaczyłam okładkę Oczu wilka... Stwierdziłam, że dorosłam do kupienia sobie tej pierwszej książki i rozpoczęcia przygody z czytaniem. Nie zawiodłam się i chce więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie skończyłam czytać pochłonęłam ja jednym tchem, jedno ci mogę powiedzieć to to ze jest rewelacyjna a ja już pokochałam chłopaka o wilczych oczach

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytalam w jeden dzień. Wciągająca do samego końca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dotrwałam do połowy. Infantylna...

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger