„Eat Pretty Every Day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda ci blasku” - Jolene Hart



Ostatnio coraz częściej zdarza się mi recenzować poradniki. Tym razem w moje ręce wpadł „Eat Pretty Every Day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda ci blasku”, który napisała Jolene Hart. Czy skorzystałam z jej porad? O tym przekonacie się, czytając moją recenzję.

„Dbanie o piękno i zdrowie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne!
Przekonaj się na własnej skórze, jak bazylia, mięta i pietruszka potrafią rozświetlić cerę. Jedz gruszki ze skórką, a pozbędziesz się toksyn i zyskasz talię osy. Na początku dnia zamiast espresso dodaj sobie energii, jedząc świeże awokado lub garść orzechów, a wieczorem zrelaksuj się, przegryzając pistacje i figi. 
Eat Pretty to nowy, rewolucyjny sposób na piękno, zdrowie i szczęście.
Nie szukaj daleko – wszystko, czego potrzebujesz, prawdopodobnie masz już w domu. Nie czekaj na specjalną okazję – zacznij już dzisiaj. Podaruj sobie kilka minut każdego dnia. I przekonaj się, jak bardzo „piękne jedzenie” może zmienić twoje życie.
Bądź najpiękniejszą wersją siebie.”

Jeszcze kilka lat temu nikt nie zmusiłby mnie, żebym przeczytała jakikolwiek poradnik. Taką literaturę omijałam szerokim łukiem, bo byłam przekonana, że i tak na nic czyjeś porady mi się nie przydadzą. Gdy zaczęłam prowadzić bloga, kilka razy w propozycjach recenzyjnych trafiłam właśnie na poradniki i w końcu postanowiłam spróbować, przecież mówi się, że „raz kozie śmierć”. Przyznam się Wam szczerze, że była to bardzo dobra decyzja, bo dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy dotyczących życia, żywienia itp. Oczywiście nie biorę wszystkiego, jak leci, zawsze musi mnie zainteresować tematyka książki i jej opis. I tak właśnie w moje ręce wpadł „Eat Pretty Every Day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda ci blasku”, który wydało wydawnictwo Znak.

Lektura tego poradnika sprawiła mi ogromną przyjemność i nawet nie wiedziałam, kiedy dotarłam do ostatniej strony. I choć pewnie nie wdrożę do swojego życia większości przepisów i porad, to i tak twierdzę, że jest to bardzo fajny poradnik, który najbardziej przypadnie do gustu osobom, które chcą zmienić sposób odżywiania i zmienić swój styl życia. Myślę, że również osoby, które już od jakiegoś czasu siedzą w tym temacie, znajdą w tej książce wiele pożytecznych informacji.

Książka podzielona jest na cztery części, gdzie każda część odpowiada jednej z pór roku, co ułatwia nam zorientowanie się w tym, co kiedy i jak używać, bo przecież wiemy, że nie wszystkie warzywa i owoce dostępne są przez cały rok. Ta książka to naprawdę skarbnica porad, informacji, przepisów dotyczących zdrowego jedzenia oraz inspiracji do rozpoczęcia zdrowego stylu życia. Sama na pewno skorzystam z kilku przepisów, bo już podczas czytania ciekła mi po prostu ślinka. 

Szczególną uwagę zwróciłam także na informacje o każdym z produktów. Autorka bardzo dokładnie opisała jakie wartości odżywcze ma dany produkt, z czym go łączyć, jak działa i jakie korzyści może nam przynieść. 

To naprawdę pełnowartościowy poradnik, który niejednej osobie ułatwi drogę to zdrowego trybu życia, a dzięki temu do pokochania samego siebie.

Polecam!
Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak.

7 komentarzy:

  1. Zapewne przydatne i zdrowe porady, ale mnie nie ciągnie do poradników. Ale zapiszę sobie, może kiedyś się skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie często sięgam po poradniki, ale może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ma takie imię jak ja to się wie wszystko, więc po co czytać poradniki? ;) To oczywiście żart ale nie lubię, nie czytam poradników :) Serio, może nie trafiłam ale nie lubię tak jak i blogów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam wszędzie teraz tylko ten zdrowy tryb życia...
    A ludzie kupują i we wszystko wierzą.
    Ktoś będzie chciał być fit i zdrowy to i bez poradnika da radę... kiedyś tego nie było i ludzie dłużej żyli...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytam poradników, może ma proste, dobre porady ale jakoś mnie nie ciągnie to tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poradnika mówie nie omijam je szerokim łukiem. Raz przeczytalam co mogę jeść przy swojej chorobie, wychodzi ze powinnam żyć o wodzie tylko. Poradnik zginął śmiercią tragiczna 😂😂🕯

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger