Wolf - Magda Mila (PATRONAT MEDIALNY)

„Dominujący, drapieżny, zdeterminowany mężczyzna. Zawsze zdobywa to, czego chce i niszczy każdego, kto zagraża jemu i jego najbliższym.
Silna i niezależna kobieta. Staje na jego drodze gotowa zrobić wszystko, by ocalić swoje marzenie.
Rozpoczynają dramatyczną grę. Emocjonalna walka w mrocznym świecie BDSM prowadzi ich do nieznanych zakamarków własnych dusz. Przekraczają granice oraz odkrywają pragnienia i namiętności, o istnieniu których nie mieli pojęcia.
Czy w tak płomiennej rozgrywce ktokolwiek może zwyciężyć? Czy układ, który zawarli zmieni ich życie na zawsze?”

„Wolf” to kolejna książka Magdy Mili, po którą powinna sięgnąć każda niegrzeczna i odważna kobieta. Ta powieść to stuprocentowy erotyk, który poziomem dorównuje bestsellerom New York Timesa. Autorka zabrała mnie w podróż po mrocznym, pełnym dominacji i uległości świecie BDMS, w którym zatraciłam się bez reszty. To powieść, która niewyobrażalnie działa na wyobraźnię, rozpala zmysły i doprowadza krew do wrzenia. I choć ten świat cały czas jest dla mnie pełen tajemnic, to nie raz miałam ochotę zamienić się miejscami z główną bohaterką, by spędzić choć jeden dzień z dominującym i władczym Jonathanem. Magda Mila kolejny raz udowodniła mi, że nie boi się poruszać tematów tabu i nie boi się poruszać tematów dość kontrowersyjnych. Z niebywałą lekkością, wyczuciem i przede wszystkim smakiem pisze o seksie i o różnych odcieniach miłości. Wolfa zdecydowanie nie można zaliczyć do cukierkowych opowiastek miłosnych jakich wiele, bo ta książka przeznaczona jest odważnym kobietom, które są otwarte, bezpruderyjne i niełatwo je zaskoczyć. To gorąca, namiętna, perwersyjna i wyuzdana historia, która nie raz wywoła rumieńce na waszej twarzy. To odważna opowieść, w której mroczny świat dominacji i uległości miesza się z miłością, od której nie sposób uciec. Książka jest dopieszczona i dopracowana w każdym calu, więc nie znajdziecie w niej zbędnych zapychaczy. Mnie ta gorąca historia uwiodła swoją fabułą i niecierpliwie czekam na kolejne książki Magdy.

Według mnie bohaterowie zostali wykreowani po prostu genialnie. Jonathan to odnoszący sukcesy biznesmen, który uwielbia dominację seksualną, jak i zawodową. Inez to bardzo dobra programistka i hakerka, która wie, czego chce od życia i twardo stąpa po ziemi. Jednak wszystko się zmienia, gdy okazuje się, że Jonathan ma coś, co należy do niej. Kobieta proponuje mu układ, choć tak prawdę powiedziawszy, do końca nie wie, jaką rolę będzie musiała w nim odegrać... 
Myślę, że polubicie ich tak jak ja, bo to naprawdę bardzo prawdziwe i wyraziste postacie, które dostarczą Wam wielu emocji oraz wrażeń i jestem przekonana, że z zapartym tchem będziecie śledzić ich historię.

Wolf to gorąca i namiętna historia, od której nie sposób się oderwać i która do samego końca trzyma w napięciu. To historia pełna pożądania, namiętność, w której znajdziecie genialnie zaplanowaną intrygę i wiele nieoczekiwanych zwrotów akcji. To niezapomniana podróż po mrocznym świecie BDMS… Czy jesteście na nią gotowi?

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce oraz wydawnictwu Habanero.

5 komentarzy:

  1. Ja chyba nie do końca byłam gotowa na świat BDMS, niemniej doceniam odwagę i oryginalność :) Mam też informację od samej autorki, że druga część również będzie w tym klimacie, natomiast trzecia już nie - i na nią czekam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No a książki tego typu, muszą mieć odpowiedni nastrój dlatego będzie musiała poczekać na swój czas. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna powieść, jak zresztą wszystkie książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam bardzo tą autorkę, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna książka, aż się boję po nią sięgnąć, ale zapisuję na liście ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger