Legend - Katy Evans

 „Czy miłość naprawdę może pokonać wszystko?
Walczy o szacunek. Walczy o nią.
Walczy z własnymi demonami.
Cage Maverick "The Avenger" chce awansować na szczyt i stać się LEGENDĄ na ringu. Chociaż pilnie strzeże swojej tożsamości w Podziemiu znany jest jako dzieciak z czipem na ramieniu i tatuażem na plecach, oznaczającym kłopoty. Jego głównym celem jest, by wygrać z jedynym i niepokonanym Remingtonem "Riptide" Tatem.
Gdy Mav trenuje, spotyka młodą dziewczynę – równie jak on, obcą w mieście – i iskrzy. Kiedy między nimi zaczyna robić się gorąco, okazuje się, że Reese Dumas, to nikt inny jak kuzynka żony Remingtona Tate'a. Dziewczyna, która powinna mieć zakodowaną niechęć do niego, i od której powinien trzymać się z daleka…
Jednak dla Mavericka walka, to codzienność. Walczy o kobietę w swoim sercu i z potworami we krwi. Oczy świata zwrócone są na nich, a zwycięzca przejdzie do historii jako ostateczny mistrz walki; ostateczna LEGENDA.
Umrę, by na nią zasłużyć.
Ale ona jest tylko moja...”

Katy Evans jest jedną z moich ulubionych autorek, uwielbiam jej książki, a seria Real skradła moje czytelnicze serducho.  I choć moim ulubieńcem jest Remi, to Maverick okazał się jego silnym przeciwnikiem. Pokochałam tego wojownika, który determinacją i wolą walki dążył do obranych celów i realizacji swoich marzeń. Jego historia tak jak i wszystkie pozostałe z tej serii jest świetna, wciągająca i uzależniająca. Katy Evans kolejny raz mnie znokautowała i teraz niecierpliwie czekam na kolejny tom, w którym autorka przybliży nam postać Racera, czyli syna seksownego Remingtona Tate’a.

Bardzo polubiłam głównych bohaterów i spodobał się mi sposób, w jaki autorka przedstawiał ich historię. Pomiędzy nimi zaczęło iskrzyć już na samym początku, ale mimo tego ich relacja rozwijała się bardzo spokojnie. Autorka zbudowała wokół Mavericka nutkę tajemniczości i nieprzewidywalności co bardzo się mi podobało. W ogóle Katy Evans tworzy nietuzinkowych bohaterów, których zawsze bardzo szybko obdarzam sympatią i razem z nimi przeżywam ich historię. Pomiędzy Resse a Maverickiem od początku była chemia i niesamowicie przyciąganie, ale oboje wiedzieli, że ich przyszłość leży pod wielkim znakiem zapytania. Maverick to bohater, który skradnie niejedno kobiece serce, jestem o tym w stu procentach przekonana.

„Legend” to historia, która zapiera dech w piersi, która chwyta za serce, wzrusza i miejscami bawi. To przepiękna opowieść o miłości, przyjaźni, nadziei, o walce o marzenia oraz o trudnej i bolesnej przeszłości. Autorka kolejny raz zaserwowała mi emocjonującą jazdę bez trzymanki i dosadnie uświadomiła, że człowieka nie ocenia się po czynach rodziców, bo każdy z nas pracuje na własną reputację i na własną przyszłość. Oczywiście i tym razem znajdziecie w książce gorące i namiętne sceny zbliżeń, które niejeden raz rozpalą Was do czerwoności. To piękna namiętna historia, którą tylko i wyłącznie mogę Wam polecić.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Papierowy księżyc.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam książki tej autorki, i tym razem mnie nie zawiedzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą, albo nawet dwie pierwsze części na długo przed ich wydaniem i z tego co pamiętam, to męczyły mnie lekko opisy. Mam jednak ochotę na ponowną ich lekturę i kontynuowanie serii, bo w końcu to mój gatunek, więc wypadałoby zapoznać się z całością serii :) Na początek jednak przyczaję się na jakieś promocję i je zakupię :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger