Misja Wywiad z Adeliną Tulińską

Serdecznie zapraszamy na Misję Wywiad z Adeliną Tulińską. Najciekawsze według autorki pytanie zadała Monika Duszkiewicz-Janik

Monikę prosimy o kontakt na maila stawska19@gmail.com. Na wiadomość czekamy trzy dni, później nagroda przepada. W treści wiadomości prosimy wpisać dane do wysyłki oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.


Beata Musiał 


Ile wspólnego z autorką ma główna bohaterka powieści Laura Irys ?


Myślę, że całkiem sporo. Na pewno poczucie humoru i skłonność do wybuchów.


Co pomaga Pani w pisaniu i sprawia przyjemność, a co rozprasza i denerwuje? 

Potrzebuję muzyki, która służy mi za tło i wprowadza mnie w odpowiedni nastrój. Na czas pisania staram się wyłączać Facebooka, żeby się nie rozpraszać. Denerwuje mnie, że tak długo to trwa :). 

Monika Brombosz 


Skąd wzięło się Pani zamiłowanie do magii i fantastycznych postaci ? 


Sama uwielbiam czytać książki z nutką magii. Pomagają mi się oderwać od szarej rzeczywistości.


W jakim stroju pisze się Pani najlepiej? 


W za dużej koszulce podebranej mojemu mężowi z napisem: Trust me, I am Jedi.


Honorata Jamroży 


Gdyby mogła Pani wydać jeszcze raz książkę, to czy by Pani coś w niej zmieniła? 


Tak. Cały czas się uczę i teraz z perspektywy czasu widzę kilka niedoskonałości, które mogłabym poprawić.


Czy rodzina, przyjaciele wspierają Panią w pisaniu, czy może raczej nie podzielają Pani pasji? 


Wspierają, męczę ich wersjami bez redakcji, żeby pomogli wyłapać mi wszystkie absurdy i błędy merytoryczne.


Ewelina Cichocka 


1) Co pani chce przekazać w książce w Objęciach Wroga?


Chciałabym, żeby czytelnik przeżył niesamowitą przygodę i spojrzał na nasze czasy z  innej perspektywy.


2)Jakie żywioły grają na okładce pani książki? 


Ogień. 


Monika Duszkiewicz-Janik 


1) Zawsze zastanawiało mnie, dlaczego akurat taki gatunek a nie inny wybierają pisarze. Czy to dlatego, że na co dzień też świat fantastyki góruje nad innymi a może to jakaś konkretna inspiracja?


Nie sądzę, żeby górował. Wydaje mi się, że daje najwięcej możliwości do popisu dla wyobraźni zarówno czytelnika, jak i autora.  Czytam książki z różnych gatunków, ale fantastyka ma w moim sercu specjalne miejsce.


Kawa, czy herbata?


To bardzo trudne pytanie i nie potrafię wybrać. To tak jak zapytać matkę, które dziecko kocha najbardziej. Nie jestem w stanie żyć zarówno bez kawy, jak i bez herbaty. 


Wygodne łóżko, czy raczej kanapa w kawiarence? 


Wygodne łóżko, a najchętniej leżak gdzieś na urlopie


Towarzystwo, czy jednak chwila ciszy? 


Pół na pół. Uwielbiam spotkania ze znajomymi, ale bardzo cenię sobie też czas tylko dla siebie


Jak wygląda Pani 'dzień pisarski'? 


Zazwyczaj jest to sobota po czternastej, kiedy skończymy z mężem zakupy i sprzątanie.  Wreszcie można odpocząć przy pisaniu. :-)


Emilia Gałązka


Jak zaczęła się Pani przygoda z książkami? 


Miałam bardzo widowiskowy sen. Gdy się obudziłam, stwierdziłam, że mógłby być z tego fajny film albo nawet książka. Pod wpływem chwili podjęłam wyzwanie.


Zabawna historyjka, która przydarzyła się Pani w związku z byciem pisarką? 


Kiedy jechałam na swój pierwszy wieczór autorski, zostawiłam rzutnik na siedzeniu w autobusie i biegłam za nim do następnego przystanku. Na szczęście stał na światłach, więc udało mi się go wyprzedzić.


Ewa Całuch ❣️ 


1. Jakie książki Pani czyta. Czy są to książki z rodzaju tych, które sama Pani pisze, czy zupełnie inne? ❣️ 2.  ❣️❣️❣️💕🌷


Bardzo różne. Najwięcej młodzieżówek z elementami fantastki i romansów. Bardzo też lubię powieści antyutopijne i science fiction.


W czym odnajduje Pani szczęście?


W planowaniu kolejnej podróży z moim mężem, w urządzaniu naszego domku i oczywiście w pisaniu.


Magdalena Amira Spirydowicz 


Ja nie mam pytania, ale bardzo się cieszę, że jest ta książka. Tyle dobroci słyszałam mam nadzieję że kiedyś będę mogła ją przeczytać Życzę sukcesów i pozdrawiam serdecznie 🏵️ 


Bardzo dziękuję! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger