Cena pocałunku - Linda Kage (PATRONAT MEDIALNY)

„Nie obchodzi mnie, co mówi moja kuzynka; nie jestem królową niemożliwych związków. To, że mój ostatni chłopak próbował mnie zabić i zostawił mi bliznę na szyi, a potem zmusił do przeprowadzki na drugi koniec kraju i legalnej zmiany nazwiska na Reese Randall, nie znaczy wcale… Okej, kogo ja próbuję oszukać? Jak na świeżo upieczoną studentkę college’u, mam okropne doświadczenia z facetami.

Nic dziwnego, że miłość to ostatnia rzecz, o jakiej myślę, gdy w moim życiu pojawia się Mason Lowe. Ale trudno zignorować chemię między nami. Nasza więź przeczy logice. A on jest po prostu diabelsko przystojny. W jego towarzystwie bardziej niż kiedykolwiek czuję, że żyję. Lubię się nawet z nim sprzeczać. Mógłby być moją bratnią duszą… gdyby nie jeden mały problem. Jest żigolakiem. Ja to mam szczęście do chłopaków.”

„Cena pocałunku” to powieść bezapelacyjnie wyjątkowa, która uwodzi i fascynuje swoją fabułą. Mnie ta historia doprowadziła prawie na skraj załamania nerwowego i chyba po raz pierwszy w życiu podczas czytania, czułam, że moje wnętrzności zaciśnięte są w supeł. Ustąpiło to dopiero w momencie, gdy dotarłam do ostatniej strony i odetchnęłam ze spokojem. To książka, której warto poświęcić każdą godzinę, minutę, czy sekundę, nie trzeba jeść, nie trzeba spać, gdyż ta opowieść kusi i nas do siebie woła. Nie byłam w stanie odłożyć jej na półkę, póki nie poznałam zakończenia, które wywołało ogromny uśmiech na mojej twarzy. To przepiękna historia pełna bólu, strachu, cierpienia, goryczy, ale także pięknej przyjaźni i miłości, która jest w stanie uleczyć i serce i duszę. 

Kreacja głównych bohaterów jest rewelacyjna. Polubiłam Reese i pokochałam Masona całym sercem. Reese to cudowna dziewczyna, która uciekła przed traumatyczną i bolesną przeszłością. To osoba bardzo autentyczna, szczera, odważna, zadziorna i mająca olbrzymie poczucie humoru. Tylko ona jedna dała Masonowi szansę i nie oceniała go przez pryzmat tego, co robił. Zaprzyjaźniła się z nim i z każdym kolejnym dniem przekonywała się, jak cudownym młodym mężczyzną jest Mason. Chłopak nie miał przyjaciół, rówieśnicy traktowali go jak zarazę, a starsze i zamożne kobiety chciały od niego tylko jednego, za co chętnie mu płaciły. Naprawdę pokochałam go całym sercem i razem z nim odczuwałam jego smutek, gorycz i obrzydzenie. Ten młody chłopak przeszedł w życiu wiele i dla dobra rodziny stał się luksusową męską prostytutką. I gdyby robił to dla własnego kaprysu, to może bym tego tak nie przeżywała, ale on już jako osiemnastolatek został do tego de facto zmuszony. Później poszło już z górki, ale nadal nie było łatwo i chłopak cały czas cierpiał i czuł do siebie złość, nienawiść, wstręt i obrzydzenie. Dopiero gdy w jego życiu pojawiła się Reese, zrozumiał, że mógłby żyć inaczej. Że mógłby w inny sposób wspomagać rodzinę i stać się dla tej cudownej dziewczyny kimś więcej niż tylko przyjacielem. Naprawdę serce mi się krajało z powodu tego, czym zajmował się Mason i razem z nim przeżywałam jego ból i cierpienie. Przeszłość Reese też jest smutna i  bolesna, ale jednak bardziej odczuwałam emocje, które targały tym biednym chłopakiem.

„Cena pocałunku” to powieść, którą z całego serca Wam polecam. To historia emocjami pisana, która bawi, ale przede wszystkim wzrusza. To piękna opowieść o przyjaźni, miłości, oddaniu, poświęceniu oraz strachu. Autorka dobitnie uświadamia, że nie należy nikogo oceniać przez pryzmat tego, czym się zajmuje. Najpierw należy kogoś poznać i dopiero wtedy wydawać wyroki. Nigdy nie wiemy, z jakich powodów życie ludzi wywraca się do góry nogami i dlaczego podejmują decyzję, które mogą zniszczyć  wszystko wkoło.

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe.

3 komentarze:

  1. Oh pochłonęłam książkę w jeden wieczór, było wszystko uśmiech,łzy. Także książka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiadająca się fajnie oraz wnosząca coś do naszego życia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger