Ostrze nocy - Eliza Drogosz

„Bogowie starożytnego Egiptu przetrwali tysiące wieków pogrążeni we śnie. Teraz odrodzili się w ciałach niczego nie podejrzewających nastolatków, by stawić czoła sekretom, które wstrząsną całym światem.
Briant zrobiłby wiele, by cofnąć czas i uchronić Sonię od śmierci. Zresztą nie tylko ją. Stracił już tak wiele w swoim życiu... Jedyne co mu teraz pozostało to zemsta na tych, którzy odebrali mu wszystko. Pogrążony w samotności zatraca się w swoim gniewie. Czy znajdzie sojusznika swoich działań? A co jeśli się okaże, że Sonia wcale nie zginęła…?
Co się stanie, gdy najpotężniejszy z przebudzonych bogów wyzwoli swoją moc?”

„Ostrze nocy” to trzeci tom świetnej i pełnej tajemnic serii Księgi Ankh. Dwa poprzednie tomy bardzo mi się podobały i z tym było oczywiście tak samo. Autorka kolejny raz wciągnęła mnie do świata starożytnych wierzeń i zapewniła niezapomnianą przygodę, o której przez długi czas nie zapomnę. Fabuła książki jest wartka, dynamiczna i naprawdę cały czas coś się dzieje. Ja kolejny raz przepadłam w tym dziwnym i tajemniczym świecie i od razu pochłonął mnie wir wszechobecnych wydarzeń. To naprawdę bardzo dobra seria, ale niestety nie mogę Wam nic, a nic napisać o fabule, bo osoby, które nie czytały wcześniejszych tomów miałyby mord w oczach, gdyż wszystko byłoby ogromnym spoilerem. Musicie uwierzyć mi na słowo, że to historia ze świetnymi i charakterystycznymi bohaterami, która dostarczy Wam wielu emocji i wrażeń. Książkę czyta się niezwykle szybko, za sprawą lekkiego i przyjemnego w odbiorze stylu, jakim została napisana. Mnie wystarczył jeden wieczór, ale ta książka ma w sobie po prostu, to coś, co kusi i zniewala czytelnika i nie ma opcji, by odłożyć ją na półkę, wcześniej niż po dotarciu do ostatniej strony. Teraz muszę czekać na czwarty i zarazem ostatni tom, ale wiem, że warto, bo ta historia, to literacki sztos. To książka pełna niezapomnianych przygód, wrażeń i starożytnej magii, która zawładnie Waszym czytelniczymi duszami i przez długi czas o niej nie zapomnicie.

„Ostrze nocy” to fantastyczna powieść, w której znajdziecie tylko to, co najlepsze. To książka pełna emocji, magii oraz pradawnych tajemnic. 

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edipresse Książki.

1 komentarz:

  1. Zauważyłam, że mitologia epipska jest coraz bardziej w modzie :) Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger