Wielkanoc z Kobiecymi recenzjami - Konkurs nr 11

Czas na kolejny konkurs. Tym razem możecie zawalczyć o dwa tomy serii Ocean odrzuconych Magdaleny Knedler. Zasady konkursu, jak zawsze są bardzo proste, wystarczy, że:

*dodacie nasz blog do obserwowanych
*w komentarzu wyrazicie chęć udziału w zabawie
Będzie nam także miło jeżeli polubicie nasz facebookowy fan page Literatura kobieca-co czytać? oraz fp sponsora nagrody Wydawnictwo Novae Res..

Konkurs trwa do 23 kwietnia, a wyniki pojawią się w ciągu trzech dni. Czas oczekiwania na nagrodę to trzydzieści dni i wysyłamy ją tylko na terenie Polski. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu. Biorąc udział w konkursie, wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez osoby prowadzące bloga. Powodzenia!



27 komentarzy:

  1. Zgłaszam się🌺❇️🌸❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Na te książki polowałam bardzo, więc może się uda :) Zgłaszam się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się z radością, bo bardzo chciałabym mieć tę nowość mojej ulubionej autorki. To moje świąteczne marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Eugenia Bondaruk ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z przyjemnością 🙂 już okładki mnie zachęcają ... uwielbiam taki klimat 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) Bardzo jestem ciekawa twórczości Magdaleny Knedler. Niestety nie miałam jeszcze okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako zodiakalną rybkę ciągnie mnie do wszystkiego z "oceanem" w nazwie. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością odrywam się od przedświątecznej krzątaniny i biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulala
    Ale pakiecik- gram z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z olbrzymią przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i wyrażam chęć udziału w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Monika Brombosz20 kwietnia 2019 13:13

    Warunki od dawna spełnione, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się z przyjemnością:) piękne retro okładki:) na fb Kasia Neu

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały zestaw. Biorę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam sie po nowiuteńkie, pachnace skiazeczki do mojej biblioteczki <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger