Pragnij mnie - Abbi Glines

„Sześć lat temu Dewayne Falco stracił ukochanego brata Dustina. Gnębiony poczuciem winy, przez długi czas od wypadku nie chce się do nikogo nie zbliżyć. Jednak gdy do sąsiedniego domu wprowadza się dawna ukochana brata, a drzwi otwiera jego miniaturowa kopia, wspomnienia wracają. Dewayne uświadamia sobie, że może jeszcze nie wszystko stracone.

Sienna Roy kochała Dustina Falco właściwie od zawsze. Chłopak z sąsiedztwa, licealny gwiazdor koszykówki, a przy tym jej najlepszy przyjaciel. Tuż po jego śmierci Sienna dowiaduje się, że jest z nim w ciąży. Niestety dla niej i jej dziecka brakuje miejsca w pogrążonych w żałobie sercach. Teraz, wracając do Sea Breeze, dziewczyna ma wątpliwości czy będzie w stanie wybaczyć rodzinie Falco, która odwróciła się od niej, gdy była w ogromnej potrzebie.”

„Pragnij mnie” to już ósmy tom bardzo fajnej serii Sea Breeze od Abbi Glines. Ten, kto choć trochę mnie zna, wie, że uwielbiam twórczość tej autorki, mimo tego, że pisze ona schematycznie i przewidywalnie. Jej książki mają dla mnie swego rodzaju urok i po prostu czytam wszystko, co wychodzi spod jej pióra. Oczywiście autorce czasami udaje się mnie zaskoczyć i tak było w przypadku tego tomu. Seria Sea Breeze nie jest tak dobra, jak Rosemary Beach, jedne tomy są lepsze, drugie gorsze, ale bezapelacyjnie świetnie spędza się z nimi czas. Na szczęście ta część okazała się bardzo emocjonująca oraz wciągająca, a bohaterowie wkradli się do mojego czytelniczego serducha.

Bardzo mi się spodobała kreacja bohaterów stworzona przez autorkę. Ona to poukładana dziewczyna po przejściach, a on to chłopak, który żyje chwilą. Nie plącze się w trwałe związki, bardziej interesują go przelotne znajomości i niezobowiązujące znajomości. Polubiłam ich oboje i trzymałam kciuki, by odnaleźli drogę do swoich serc. Narracja prowadzona jest naprzemiennie, raz poznajemy myśli Sienny, innym razem Dewayne’a , a to jest to, co uwielbiam w czytanych powieściach.

Każdy, kto zna twórczość Abbi, wie, że pisze ona niezwykle lekko, wciągając czytelnika w głąb fabuły. Każdą jej historię czyta się z zapartym tchem i tak było także w przypadku „Pragnij mnie”. Ja nie potrafiłam odłożyć jej na półkę, po prostu od razu chciałam poznać zakończenie. Oczywiście tematem przewodnim w książce jest uczucie między Sienną i Dewaynem , jednak autorka bardzo skrupulatnie przybliża nam ich życie, pokazując, kiedy tak naprawdę chłopak poczuł do Sienny coś więcej niż przyjaźń oraz to dlaczego jednak jego brat stał się jej chłopakiem. To także książka o samotnym rodzicielstwie, trudnych relacjach rodzinnych, o przyjaźni i miłości. Myślę, że polubicie bohaterów, bo to naprawdę bardzo wartościowe osoby.

Polecam osobom, które tak, jak ja lubią twórczość Abby.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję jakkupować.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger