Misja Wywiad z Kariną Hiddenstorm

Zapraszamy na Misję Wywiad z Kariną Hiddenstorm. Nagrodę za najciekawsze pytanie otrzymuje Daria Jurgielewicz. Gratulujemy i prosimy o wiadomość na naszym fp. Czekamy na nią trzy dni.


Daria Kowalczyk 
Jak powstają Pani książki? Czy najpierw wyobraża sobie Pani głównego bohatera i jego cechy czy raczej ogólnie historię?

Raczej zaczyna się od ogólnego zarysu historii, rozłożenia jej na poszczególne sceny.  Wraz z tym klarują się bohaterowie i od tego, jacy są i jakie decyzje podejmą, zależy przebieg samej historii. Więc tak na dobrą sprawę i bohaterowie i historia są ze sobą nierozerwalnie związane.

Gdyby mogła Pani stworzyć z kimś autorski duet, kto by to był? Dlaczego akurat ta osoba?

Mam swoje typy i może nawet uda mi się te projekty zrealizować, ale na razie pozwolę sobie zachować to w tajemnicy. Nie chcę psuć niespodzianki.



Jolanta Ostaszewska 
Jaki gatunek literatury przeważa na Pani półkach? 

Szeroko pojęta fantastyka, horror, science-fiction.

Jakie ma Pani metody na walkę ze stresem, na odreagowanie po ciężkiej pracy?

Pisanie jest najlepszą metodą walki ze stresem, jaką znam. Chociaż, paradoksalnie, samo pisanie czasem potrafi stać się powodem stresu.



Elżbieta Bujko 
Czy lubi pani Metallice?

Nie przepadam.

Skąd taka tematyka na książkę?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Piszę o tym, o czym sama chciałbym przeczytać, co mnie interesuje.



Jola Jasiniok
Z której książki jest Pani najbardziej dumna?

Myślę, że z każdej. Każda moja powieść jest inna i napawa mnie dumą z powodu innych rzeczy, każda w jakiś sposób jest bliska memu sercu i nie umiałabym wyróżnić tylko jednej.

Pani ulubiony autor?

Stephen King jest moim ulubionym pisarzem. Oprócz niego cenię sobie również min. Jarosława Grzędowicza, Williama Gibsona, H.P. Lovecrafta, Joe Hilla, E.A. Poe’go.



Daria Jurgielewicz 
Jak sądzisz, skąd właściwie wzięła się u Ciebie miłość do Lucyfera? 

Hmm, dobre pytanie. Myślę, że… była we mnie po prostu od zawsze. Postać Lucyfera jest szalenie fascynująca i mocno oddziałuje na wyobraźnię. Jego dualizm, tragizm, to coś, co mnie pociągało i wciąż mnie pociąga. Podoba mi się to, co Lucyfer sobą reprezentuje.

Gdybyś miała możliwość podpisania cyrografu w zamian za jedno życzenie, zdecydowałabyś się na taki pakt? A jeśli tak, to zdradź nam, jakie byłoby Twoje piekielne żądanie?

Myślę, że przed podjęciem decyzji musiałabym bardzo wnikliwie taki pakt przeczytać, najlepiej z prawnikiem. Jednak wydaje mi się, że koniec końców zdecydowałabym się go podpisać. Co byłoby przedmiotem tego paktu? Tu pozwolę sobie zachować milczenie. Bo może… faktycznie będzie mi dane go podpisać?



Martyna Stachulec 
Jakie towarzyszą Pani uczucia w dniu premiery Pani książki?

Skrajne, od ekscytacji po rozpacz. Dzień premiery zawsze jest bardzo emocjonujący, to trochę tak jak z urodzinami, martwią nas i radują jednocześnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger