Jarosław Wilk „P@n Wilk i Tajemnice Tajemnic ”

Druga część Pana Wilka, „P@n Wilk i Tajemnice Tajemnic ” zrobiła na mnie dużo lepsze wrażenie niż pierwsza. Jestem mile zaskoczona przemianą jaka nastąpiła w głównym bohaterze. Czyżby dojrzewał? Czy faceci się zmieniają?

Zacznijmy jednak od początku. Autor zamiast zacząć klasycznym wstępem, postanawia powalić czytelnika od razu na kolana.  Jak przekazać dziecku wiadomość, że się umiera? Że więcej już może nie zobaczyć ukochanego tatusia? Ta część to pozamykanie przeszłości, wyrównanie teraźniejszości i plany na przyszłość.

Poznajemy kolejne kobiety, które Wilk poznał w sieci i nie tylko. Nie każdy jego wybór był dobry, ale on przecież przyciąga „wyjątkowe" kobiety. Widać, że już nie szuka jednorazowych przygód, a zaczyna odczuwać potrzebę bliskości drugiej osoby, która będzie tylko jego. Pusty sex bez uczuć już go nie satysfakcjonuje. Jego myślenie się zmienia (czyżby przez wiek?) Czy to dlatego, że w jego życiu dzieją się rzeczy których nie rozumie ? 

Pierwsza część książki charakteryzowała się specyficznym humorem/sarkazmem, którego tutaj również nie zabrakło. Czytać o różnych wyczynach mężczyzn (nie pierwszej młodości), którzy myślą że, nadal mają po naście lat i są Bogami ... to tutaj tak się uśmiałam.

Oczywiście pojawiły się kolejne „mądrości życiowe”  i opowieści drugoplanowe „aniołków”. Drogie Panie, tu dla nas wszystkich pocieszenie, bo okazuje się, że nie tylko my musimy: katować się dietami, ćwiczeniami i innymi wymysłami, a poprawy i tak nie widać.

„- Jak mnie to wkurwia…- westchnąłem z rezygnacją, patrząc na swoje odbicie. Setki kilometrów na rowerze, baseny, fitnessy, diety. I co? I gówno. ”

Podczas lektury będziemy mieli czas na przemyślenia. Cofniemy się również do nie tak dawnych zamieszek na Ukrainie. Sama często zatrzymywałam się w jakimś fragmencie i dumałam nad życiem. Nad zachowaniami, nad wojną, czy czegoś się boję, jak moje życie może zmienić choroba?

Mimo że książkę zaliczam do erotyków, mocno dała mi do myślenia. Każdy  z nas odbierze tę książkę inaczej i chylę czoła przed autorem, że umiał nam tak to wszystko przekazać. Co w danych czasach najbardziej się liczy? Na to pytanie odpowiedź znajdziecie w książce. Nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie w Internecie. Jak wielkie znaczenie mają pieniądze i sukcesy w życiu? Czym tak naprawdę jest miłość?
 

Jeśli ktoś liczy na to, że w tej części znajdzie tyle pikantnych szczegółów co w pierwszej, to się rozczaruje. Mnie osobiście bardzo to ucieszyło. Styl autora się poprawił, dzięki czemu książkę czyta się lekko i przyjemnie.



Jeśli ktoś przeczytał P@na Wilka i Kobiety, to serdecznie zapraszam do sięgnięcie po drugą część tej serii.  Na pewno się nie rozczarujecie. Do tego paczka chusteczek, kieliszek (możliwe, że nie jeden) wina, ciepły kocyk i lektura idealna na jesienne wieczory.
 

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuje autorowi.

Wydawnictwo : Pro-wizja

Data premiery : 2015

7 komentarzy:

  1. Ja właśnie jestem w trakcie czytania! :)
    Ale uwielbiam styl pana Wilka. Pierwsza część bardzo mi się podobała i przeczuwam, że z drugą będzie tak samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie części są w drodze do mnie. I po tej recenzji już nie mogę sie doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie zauważyłyśmy ogromną przemianę Wilka. Ja również uważam, że bohater zaczyna dojrzewać i myśleć zupełnie inaczej niż w pierwszej części trylogii. Ciekawe czym zaskoczy nas część trzecia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam oby dwie części i mam nadzieję że będzie trzecia. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam oby dwie części i mam nadzieję że będzie trzecia. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger