Seks - pozycja dla praktykujących - Joanna Milewczyk

Seks - pozycja dla praktykujących - Joanna Milewczyk 

 

Nigdy wcześniej nie czytałam żadnego rodzaju poradników na jakikolwiek temat. To pierwsza książka/poradnik z jaką zdecydowałam się zapoznać. Kompletnie nie wiedziałam co myśleć o tego typu literaturze i powiem szczerze, że nadal nie wiem. Po okładce myślałam, że to jakieś kolejne wydanie Kamasutry... Myliłam się.

W książce poruszane są przeróżne tematy. Wiele z nich w ogóle mnie nie dotyczy, więc po prostu ominęłam kilka rozdziałów jak np. seks po porodzie czy po 60 roku życia (nie chciałam się wystraszyć ;) ) Podoba mi się jak przystępnie i prosto opisane są  nasze problemy w sferze seksualnej. To takie prawdziwe. Zapiski z rozmów ze specjalistami oraz wypowiedzi radiowych słuchaczy sprawiają, że to wszystko nabiera wiarygodności. Na pewno jest to super książka dla osób nieco wstydliwych, bojących się szczerze i otwarcie rozmawiać z partnerem o seksie, ale także dla tych zagubionych i nie akceptujących wielu seksualnych aspektów życia. Można zdziwić się jakie prawdziwe i realne rady są przekazywane w treści zapisków rozmów z Radiowej Trójki. Niektóre tematy są smutne i boleśnie prawdziwe, jak na przykład seks po zdradzie. Jakie zmiany zachodzą wtedy w naszym umyśle i ciele także, to ogromnie mnie zaciekawiło.

Nie ma co streszczać każdego rozdziału po kolei. Książka jest naprawdę godna polecenia. Nie jest wulgarna, a prawdziwa i myślę, że wielu osobom mogłaby pomóc.  

Bo o intymności, seksie, uczuciach z nim związanych trzeba nauczyć się rozmawiać. 

Ja serdecznie polecam!

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Znak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger