Pan Wilk. Tam i z powrotem - Jarosław Wilk

Jarosław Wilk kupił moje czytelnicze serce już swoją debiutancką powieścią, więc niecierpliwie wyczekiwałam jego trzeciej książki. Książki, która okazała się dla mnie zaskoczeniem i czymś całkiem innym, od tego do czego przyzwyczaił mnie autor. Tutaj mamy o wiele mniej seksu, czyli pieprzenia jakby określił to autor, za to pojawiły się emocje, które zagrały w tej książce pierwsze skrzypce. Czy taka zmiana wyszła Jarosławowi Wilkowi na dobre? Zapraszam na recenzję.

Dziś będę straszną zołzą i nie napiszę nic o fabule książki, ale ja wiem, że lubicie, gdy moje recenzje ociekają nutką tajemniczości. Jarosław Wilk to taki autor, który pisze szczerze, bez owijania w bawełnę, bez zbędnego koloryzowania i który nie boi się pisać o tematach trudnych, czy też kontrowersyjnych. To autor, który o seksie pisze w niebywale prosty sposób i przedstawia go takim jaki jest naprawdę. Jednak najnowsza jego powieść okazała się dla mnie dużym zaskoczeniem, bo autor naprawdę skupił się na emocjach, które trafiały w głąb mojej duszy, nawet nie raz łezka zakręciła się w moim oku. Oczywiście jak przystało na Pana Wilka, książka zawiera wiele wulgaryzmów i odważnych scen seksu. To książka przedstawiająca męski punkt widzenia na wiele spraw i uważam, że sam autor obnażył przed czytelnikami wiele swoich uczuć, pokazał prawdziwą twarz.

"Tu nie czekało na mnie nic. Nic to także brak nadziei, a bez niej nie umiałbym żyć."

Napiszę Wam tylko, że książka składa się tak jakby z trzech części, autor przenosi nas w przeszłość, przyszłość i teraźniejszość. Zapewniam Was, że każda z tych podróży nie jest pustą i bezwartościową historyjką, bo dzięki nim nie raz będziecie mieć takie prawdziwe chwile zadumy, będziecie się śmiać, denerwować no i oczywiście wzruszać. Jeżeli miałabym napisać o głównej zalecie tej książki, to na pewno byłaby to szczerość, która uderza w nas z każdej strony. To po prostu świetna, a nawet mogłabym rzec genialna książka.

Ja Wam tę powieść serdecznie polecam i uważam, że jest to najlepsza książka autora. To Pan Wilk w nowym i lepszym wydaniu. To niesamowicie prawdziwa książka, która zapewni Wam wiele wrażeń i jestem przekonana, że się nie zawiedziecie.

Gorąco polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorowi.

8 komentarzy:

  1. Książka czeka na półce i szczerze, nie wiedziałam jak się za nią zabrać. Może troszkę obawiałam się tego, co tam spotkam? Po Twojej recenzji kusi mnie i sięgnę po nią przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele już słyszałam o tym autorze i muszę w końcu zabrać się za jego książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam poprzednich części serii autora ale wiele dobrego o nich widziałam czyli nadrabianie zaległości mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiele o tej książce słyszałam, więc tytuł już dawno zapisany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam ani jednej książka tego autora ale czas to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam pierwszą książkę, ale skoro 3 jest najlepsza to czym predzej musze nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie nie kusi... :(
    Coś ostatnio trudno mi dogodzić... może to ten brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam Pana Wilka, ale chętnie pozbnam :) Zacznę od tej, jeżeli mnie do siebie przekona to dwóm wcześniejszym nie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger