Dearest Dandelion - Lex Martin

„Czasami warto zaryzykować, żeby dać szansę miłości

Jax Avery to gorący przystojniak, który jest gwiazdą piłki nożnej. Kiedy na imprezie poznaje Dani Hart, między nimi od razu iskrzy. Spędzają ze sobą upojne chwile, myśląc, że już więcej się nie spotkają.

Wkrótce okazuje się, że nową współlokatorką Dani jest siostra Jaxa, która nie cierpi brata z powodu jego podbojów. Sprawę komplikuje fakt, że chłopak ze względu na wypadek kompletnie nie rozpoznaje Dani.

Chociaż Jax ma mgliste pojęcie o tym, co zaszło między nim i Dani, to czuje do niej niesamowite przyciąganie. Nie potrafi trzymać się z dala, nawet jeśli oznacza to złamanie wszystkich zasad.

Czy chłopak poświęci swoją przyszłość, aby być z dziewczyną, którą zranił?”

„Dearest Dandelion” to drugi tom z cyklu "Dearest". Tym razem poznajemy Jaxa, brata bliźniaka Clementine oraz jej współlokatorki, Danielle. Oboje bohaterów poznaliśmy już w poprzednim tomie i jeżeli mam być szczera, to zbytnio nie polubiłam Jaxa, chłopak wydawał się mi aroganckim dupkiem, którego interesuje tylko i wyłącznie on sam. Jednak teraz, gdy go poznałam, całkowicie zmieniłam o nim zdanie. Chłopak okazał się wspaniałym młodym człowiekiem, który dla osoby, którą kocha, jest w stanie zrobić wszystko.  

Oczywiście Jax to playboy, którego nie interesują poważne związki. Wystarczają mu niezobowiązujące znajomości i przygody na jedną noc. Jednak wszystko zaczyna się zmieniać w momencie, w którym poznaje Dani, która jest jego całkowitym przeciwieństwem. Dziewczyna zaprząta wszystkie jego myśli i chłopak odnosi wrażenie, że już skądś ją zna. Pomiędzy nimi zaczyna iskrzyć i czują do siebie wzajemne przeciąganie. Czy Jax odważy się na poważny związek? Co się stanie, gdy odkryje, że już ją zna? Tego musicie dowiedzieć się sami.

"Kocham głęboko, całą swoją duszą. Moi poprzedni faceci byli jak ciepły koc w chłodny dzień. Jax jest płomieniem, ogniem, który wypala mnie na wskroś."

Jeżeli mam być całkowicie szczera, to myślę, że tom pierwszy był troszkę lepszy. Teraz też nie było źle, jednak uważam, że w poprzedniej części dużo więcej się działo, a i delikatny wątek sensacyjny, który pojawił się w historii Clementine i Gavina, był taką wisienką na torcie i dodał książce wyrazu i charakteru. Teraz też jest ciekawie i historia bohaterów bez wątpienia wciąga i można się w niej zatracić, no ale zabrakło mi jakiegoś efektu wow. 

Dużym plusem tej historii jest jej naprzemienna narracja, która pozwala nam dogłębnie poznać bohaterów. Poznajemy ich obawy, lęki i wszystkie przemyślenia. Osobiście uwielbiam, gdy taka narracja pojawia się w książkach, bo zawsze lepiej poznawać historię z perspektywy obojga głównych bohaterów. Oczywiście w książce spotkamy także Clementine, Gavina i ich innych przyjaciół, dzięki temu widzimy, jak dalej toczy się ich życie. Nie ukrywam, że bardzo czekam na kolejny tom, by poznać historię Darena, który w pewien sposób zniszczył życie Clementine. Jestem bardzo ciekawa, co wymyśliła dla niego autorka.

Czy książkę polecam? Oczywiście, że tak. Myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. To historia o przyjaźni, o miłości, namiętności, pożądaniu i drugich, ostatnich szansach.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu. 

3 komentarze:

  1. Czytałam już ja i masz rację tom pierwszy był o wiele lepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam,pierwszy tom mi się podobał, teraz czas na 2 :D
    ~Pola
    www.czytamytu.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger