Misja Wywiad z I.M. Darkss

Zapraszamy na Misję Wywiad z I.M. Darkss. Nagroda za najciekawsze pytanie wędruje do Jolanty Ostaszewskiej. Jolę prosimy o wiadomość prywatną. Na kontakt czekamy trzy dni :)

Bożena Osowiecka
Nawiązując do tytułu książki, mam do Pani pytanie: Czy uważa się Pani za szczęściarę, za osobę urodzoną pod szczęśliwą gwiazdą? A jeżeli tak, to co daje Pani najwięcej szczęścia?

- Nie uważam się za szczęściarę, ale też nie lubię narzekać. Życie różnie układa się każdemu z nas, a najwięcej szczęścia dają mi właśnie te momenty czystego spokoju, kiedy coś piszę albo czytam. 


Beata Musiał
Czym dla Pani jest nadzieja?

- Czymś, co pozwala nam zawsze iść przed siebie choćby w najtrudniejszych momentach. Mówi się, że nadzieja umiera ostatnia, a ja sądzę, że ona wcale nie umiera, a zostaje z nami do końca. 

Książka, czytnik czy audiobook - w czym Pani widzi przyszłość i co wybiera najchętniej?

- Książka. Na zawsze książka. Nic nie równa się z uczuciem, kiedy trzymam powieść w dłoniach. I mimo rozwoju technologii, wiem, że nadal większość osób preferuje papier. 


Kinga Salamon
Czy według Pani marzenia same się spełniają czy jednak człowiek musi się napracować, żeby je spełnić? 

- Myślę, że zawsze musimy zawalczyć. Musimy próbować, ujmę to tak - wyjść przeznaczeniu na spotkanie. Niektóre marzenia nigdy się nie spełnią, ale bez prób chyba nie spełnią się żadne. 

Czy chciałby Pani napisać kiedyś książkę w duecie?

- Bardzo. Tak. Już nawet namawiam do tego kilka znanych mi autorek. Oprócz marzenia, by w ogóle pisać, następne na liście jest właśnie napisanie powieści w duecie. To musi być świetne doświadczenie.


Leokadia Pokrowska
Gdyby mogła Pani wybrać soundtrack do książki "Gwiazdy nadziei" to jakie byłyby to utwory?

- Ojej. Tutaj mogłabym przytoczyć tyle wspaniałych tytułów, że aż nie wiem, do jakich zawęzić tę listę, by nie przynudzać. 
- Avril Lavigne - I Love You,
- Bon Jovi - You Give Love A Bad Name, 
- Calum Scott - You Are The Reason 
I z polskich piosenek ponadczasowa nutka zespołu Perfect - Kołysanka dla nieznajomej

Od czego zaczęła się Pani wielka przygoda z pisaniem?

- Od pisania na platformie Wattpad. Tam najpierw publikowałam swoje prace, a gdy zaczęły się podobać innym, postanowiłam spróbować coś wydać. Moje aktualnie wydane powieści zawdzięczam między innymi właśnie moim wspaniałym czytelnikom z Wattpada. 


Martyna Stachulec
Czy widząc spadające gwiazdy wypowiada Pani w myślach życzenie? A może kiedyś pomyślała Pani widząc spadającą gwiazdę, że marzy o tym, aby napisać książkę i żeby została ona wydana?

- Nie pamiętam, czy przywołałam w myślach akurat to życzenie, ale możliwe, że się zdarzyło. Gdy byłam młodsza, często obserwowałam niebo i wypowiadałam niemo różne życzenia. 


Kinga Grabowska
Z której swojej książki jest Pani najbardziej dumna?

- Z obu, bo obie pozwalają mi się wciąż rozwijać, ale zdecydowanie bliższa mojemu sercu jest powieść druga - Gwiazdy nadziei. 

Co Pani czuje, jakie emocje towarzyszą gdy pisze Pani ostatnie słowo i stawia kropkę na zakończenie książki?

- Radość, która jest nie do opisania i wielką satysfakcje. Także trochę niedowierzanie, że kolejna historia jest już za mną, że mogę zacząć kreować świat następnej. Wydaje mi się, że kończenie książki jest dla każdego autora momentem dumy. 


Aleksandra Miczek
Nadziei na co wypatruje Pani, patrząc w gwiazdy?

- Na życie bez większych zmartwień. Na taki wewnętrzny spokój i na to, że podołam temu, co mnie jeszcze spotka. 


Joanna Wiewióra
Witam serdecznie, jestem bardzo ciekawa odpowiedzi na te pytania
Proszę mi powiedzieć skąd taki pomysł na pseudonim ?

-Witam. Już gdzieś odpowiadałam na to pytanie. Dwie pierwsze litery mojego pseudonimu to również inicjały nazwy bloga, który dawno, dawno temu prowadziłam, a ''Darkss'' pochodzi od angielskiego tłumaczenia słowa: ''Ciemność'' Z małą zmianą

Czy zastanawiała się kiedyś Pani nad tym, że Pani życie będzie połączone z pisaniem książek? Że weźmie je Pani w swoje ręce i będą dumą?

- Wyobrażałam to sobie i marzyłam o tym, ale właściwie nadal nie do końca mogę uwierzyć, że te marzenia stają się faktem. 


Agnieszka Ewelina Rowka
Czy pisząc pierwsze zagadnienia, które się znajdą w książkę, rozbijając fabułę czy nadając końcowy kształt ma Pani włączona jakaś ulubiona muzykę czy lepiej pracuje się Pani w ciszy?

- Różnie. Częściej piszę z muzyką. Często znajduję tam natchnienie na różne wątki, ale zdarza się też pisanie w całkowitej ciszy. Choć o ciszę bywa zazwyczaj trudno, bo jak nie człowiek, to pies, jeśli nie pies, to mucha. ;) 

Jakie jest pani marzenie jeśli chodzi o pisarstwo jak i same książki?

- Marzę, bym mogła dalej pisać i wydawać swoje powieści. Bym mogła się rozwijać. Nic więcej. 


Jolanta Ostaszewska
Jak widzi siebie Pani za 20 lat? 

- W ogóle siebie nie widzę. Mam wielką wyobraźnię, ale nie chcę jej skupiać wokół wyobrażania sobie siebie w tak odległym czasie. Nie wiem, co stanie się jutro, więc uważam próby takich wyobrażeń za zbędne. 

Czy jest ktoś, komu jest Pani wyjątkowo wdzięczna za wpojenie miłości do literatury?

- Nie. W mojej rodzinie nikt nie ma takiego hopla na punkcie książek jak ja. Chcę je pisać, czytać, kupować, dostawać na urodziny i inne święta. Książki, książki, książki. Może zostałam podmieniona w szpitalu? ;)  


Ada Johnson
Romans - jak zachęciłaby Pani zatwardziałego cynika do przeczytania swojej powieści?

- Takim osobom chyba najlepiej wjechać na ambicję. Rzucić wyzwanie. Jednak nie wiem, czy w ogóle próbowałabym nakłaniać osobę niechętną do czytania swoich książek. Każdy ma prawo czytać to, co lubi. 

Czy kolejna opowieść już dojrzewa w głowie?

- Nie tylko w ogłowie, ale i na ''papierze'', a raczej w laptopie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger