Absolwentka - SJ Hooks

Bardzo zaciekawiła mnie historia zakazanego romansu pomiędzy profesorem Stephenem Worthingtonem i jego studentką Julią Wilde, więc niecierpliwie wyczekiwałam kolejnego tomu, by poznać ich dalsze losy. Długo czekać nie musiałam i dziś zapraszam Was na recenzję „Absolwentki”.

Jeżeli czytaliście „Debiutanta”, to wiecie, jak wyglądało życie Stephena przed poznaniem Julii. Wiódł on można by rzec bardzo nudny tryb życia, a jego każdy dzień wyglądał prawie tak samo. Wszystko się zmieniło, gdy poznał Julię, najbardziej wkurzającą studentkę na roku. Połączył ich romans, który opierał się tylko na seksie, i który skrzętnie ukrywali. Teraz ich związek przechodzi na wyższy poziom, a dziewczyna w pewnym momencie przeprowadza się do swojego kochanka. Stephen zaczyna rozumieć, że zakochał się w Julii, ale nie chce nic słyszeć o poważnych uczuciach. Czy go nie kocha, czy może tylko udaje? A podstawowe pytanie brzmi, czy jest gotowa na stały związek i czy jeden kochanek w zupełności jej wystarczy?

Bardzo byłam ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Stephena i Julii i przyznam, że sumie moja ciekawość została zaspokojona. Książka napisana jest tak jak jej poprzedniczka, czyli lekko i czyta się ją bardzo szybko. Myślę, że każdy, kto polubił część pierwszą i tym razem powinien zostać usatysfakcjonowany. W moim odczuciu ta część okazała się nieco słabsza, chyba oczekiwałam czego więcej. Chciałam po przeczytaniu powiedzieć WOW, ale to było świetne. Niestety właśnie zabrakło mi takiego bum... Niemniej jednak książka mi się podobała i wcale nie żałuję, że spędziłam przy niej czas.

Książka ta przypadnie na pewno do gustu osobom, które nie lubią ostrych i perwersyjnych scen seksu. Autorka zadbała o to żeby, takie sceny w jej wykonaniu były niezwykle delikatne, subtelne i napisane ze smakiem. Mnie osobiście bardzo to odpowiadało, bo dzięki temu książka wyróżnia się na tle innych z tego gatunku. Dzięki takim szczegółom autorce udało się odbiec od utartych schematów, poza tym tutaj nie mamy bogatego milionera i szarej myszki, którzy goszczą na kartach większości książek. Tutaj mamy całkiem odwrotną sytuację, to Julia jest tą stroną dominującą, a Stephen jest mężczyzną odrywającym arkana seksu.

Myślę, że najsłabszą stroną tej części okazali się bohaterowie. Miałam nadzieję, że w Stephenie zajdzie jakaś spektakularna zmiana, bo choć niewątpliwie stał się on kochankiem zaspakajającym pragnienia swojej kobiety, to niestety nie mogłam pogodzić się z tym, że dalej do niektórych spraw związanych z seksem podchodził z dystansem i z ogromną nieśmiałością. Jeżeli zaś chodzi o Julię, to straciła ona wiele ze swojej drapieżności i momentami wydawała się mi nijaka.

Całościowo książkę oceniam dobrze, bo mimo niedociągnięć dobrze się przy niej bawiłam. Historia Julii i Stephena jest inna i na pewno ciekawa. Uważam, że każdy z Was kto poznał początek tej historii, powinien poznać jej zakończenie...


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu HarperCollins Polska.  

11 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu zdobyłam Debiutanta, ale jakoś "ociągałam" się z lekturą - i dobrze. Obecnie na półce mam pakiet z Absolwentką, więc motywacja do czytania będzie większa, zwłaszcza, że recenzja jest jak najbardziej zachęcająca😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przy okazji ją spotkam, to pewnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam debiutanta i jakos nie bardzo mi sie podobała. Myślałam ze druga część mnie zaskoczy. No trudno jak sie zaczelo to trzeba skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też liczyłam na jakieś zaskoczenie.

      Usuń
  4. Uwielbiam takie książki. Muszę namierzyć pierwszą część.

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeczytałam jeszcze pierwszej części, a tu już jest druga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji zapoznać się z tymi książkami, ale gdy znajdę chwilę na pewno to nadrobię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ciągnie mnie do tej serii także na razie odpuszczam ale za recenzje dziękuję ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poznałam żadnej z tej książek ale wybredna nie jestem i lubię takie historie więc na pewno obie spodobały by mi się tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam pierwszej części, ale jak będę miała okazję to nadrobię. Temat romansu: profesor-uczennica jest dość często spotykany. Zaciekawiło mnie to, że to Julia jest stroną dominującą. Myślę, że nie żałowałabym przeczytania tych pozycji;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger